Ik moet dringend beginnen aan mijn carnavalspak . Mijn vaste pak past nog net niet, zo kort na de bevalling. Daarom wil ik er ook niet veel geld aan uitgeven. Ik dacht al aan piraat; zakdoek op mn hoofd en ooglapje schminken. Maar verder kom ik niet om de piraat af te maken, en ik heb zo even ook geen inspiratie voor iets anders waar je niet veel voor hoeft te kopen. Iemand een idee?
van een kartonnen doos een zwaard maken. grote brede riem om je middel, misschien een shirt met zo hele wijde hals (dat je je schouders ziet), verder een harembroek (als je die hebt) en dan kniekousen eroverheen.
zwarte broek, zwart of rood shirt en dan een grote bruine of gouden riem. rode kousen ma flodder soepjurk, of keukenschort, kniekousen, regenlaarzen, haar niet kammen en sigaar een pak van je man. ga je als vent een pyama en dan van die grote pantoffels van beesten over je schoenen een trainingspak, sportschoenen, gouden kettingen, haar strak achterover, dikke make up ( gabber)
hahaha ik moet erg om je lachen Eefke, ik zie Ma Flodder al voor me . Bedankt voor alle tips tot nu toe, ik ga zo eens op zolder kijken wat ik ervan kan maken.