Over 2 weken is het weer carnaval. Dit gaan we niet uitgebreid vieren maar bijv wel naar de optocht kijken hier in het dorp. Ik zou het wel leuk vinden om haar iets leuks aan te doen. Nu zag ik op internet hele leuke pakjes maar dan ben je meteen 20/25 kwijt en dat vind ik wel wat veel voor iets wat ze misschien 2 uurtjes aan heeft. Nu zat ik te denken om wat accessoires te doen ofzo. Mijn vraag is, hebben jullie nog leuke ideeen voor onze dochter wat niet al te duur is? Edit: op marktplaats al gekeken maar daar staat ook niks op.
geen carnavalswinkel in de buurt? Of toevallig in de buurt van een Van Cranenbroeck? Die hebben leuke betaalbare dingetjes... Mijn neefje krijgt een Joki - pakje aan.. maar dat heeft zijn oma gemaakt - ik weet niet of je iemand hebt die een beetje handig is met de naaimachine zodat ze zelf iets kunnen maken? Patroontjes zijn er wel te vinden online.
De dichtbijzijnde winkel is denk ik 20 km verderop en heb nog geen tijd gehad om daar te gaan kijken. Cranebroek zit hier helaas ook niet in de buurt.
Bedankt voor je reactie! Hebben ze daar voor kindjes van een jaar leuke dingen? Vorige week wel bij de action hier in het dorp geweest hier, maar alleen voor grotere kindjes. Woensdag ga ik even naar de stad, Daar hebben ze een grotere action en ook een wibra.
Heb destijds bij de Intertoys een boevenpakje gehaald voor Sietse. Een simpel pakje wat lekker zat en ook niet te duur was...