Baby wetsuit

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Roozjuh, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hey meiden

Ik ben opzoek naar een wetsuit voor mijn kleine man.
    Hij is nu ruime 6maanden oud en ben nog nooit wezen zwemmen met hem. Dit wil ik binnenkort toch echt keer gaan doen maar ik vind het water hier te koud voor hem.

Daarom dus hard opzoek naar een wetsuit voor baby's

2. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
  3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    klopt ze staan over heel internet maar hoopte dat iemand nog 1 had liggen die wat ehh goedkoper is ;) ze zijn er tenslotte zo uitgegroeid :D

4. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ja bedacht het me toen ik het had geplaatst dat je ws dus geen nieuwe zocht, haha ;) Maar als je niets vind, deze lijkt me redelijk te doen qua prijs zeker omdat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Hopelijk heeft iemand er 1 voor je, ik had er nog nooit van gehoord zelfs :D

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik heb m kocht op die site :) dacht bij mezelf: kan wel gaan wachten op een 2de hans dingetje, maar kwil gewoon zsm gaan zwemmen met de kleine man. Hij is tenslotte al bijna 7maanden! Net besteld en als t goed is morgen in huis(staat op site dus ben benieuwd) zondag dus misschien eindelijk weer zwemmen!!!

slotje aub :)

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    wat een handig ding. ideaal voor op vakantie over een paar weken!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ Lon: onze ukkies schelen niet zoveel van elkaar kwa leeftijd :) Ik krijg als het goed is morge de wetsuit binnen en wil maandag gaan zwemmen. wil je weten hoe ik het ervaren heb? weet je meteen of het een miskoop is of niet ;)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wetsuit is binnen! Ziet er erg leuk uit. Maandag gaan we als t goed is zwemmen dus ben héél erg benieuwd !!

nu alleen nog kijken wat ik onder die wetsuit aan ga doen.. zwemluier... zwembroekje... hmzz

9. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Super! Ik wil graag weten wat je er van vindt.:D
    Ben al aan het kijken of ik een leuke kan vinden!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    net terug van zwemmen en het was geweldig! We zijn uur in het water geweest en meneer was nog lekker warm toen ik zn pakje uit deed. Beentjes waren iets minder warm maar zeker niet koud. Tis dat papa en mama het wel genoeg vonden want Damian vond het allemaal maar prima. Hij is zelfs 2x onder water geweest en ook dat vond hij allemaal goed :) Wetsuit dus groot succes!!

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @roozjuh: wat een leuke foto :D

Mag ik vragen waar je de wetsuit hebt besteld en welke maat??Mijn zoon is 5 maanden oud nu en zie dat je kan nemen tot 6 maanden en anders van 6 tot 12 maanden...?? Welke is dan slimmer om te nemen, ben bang als ik die van 6 tot 12 maanden neem dat ie te groot gaat vallen, maar tot 6 maanden is ie er snel uitgegroeid! Weet niet hoe de maten vallen vd wetsuit die jij hebt....

Hoor graag van je!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Babyplein: Babywarmer 6-12 maanden hier heb ik de wetsuit vandaan. Ik heb maatje 6-12maanden en deze valt groot bij Damian. 5maanden oud is lastige leeftijd om dan een wetsuit te kopen :) tot 6 maanden zal snel te klein zijn en vanaf 6maanden zal veel te groot zijn. Ligt er natuurlijk ook aan wat je er voor over heb, hoevaak je gaat zwemmen, ben je bereid om over ongeveer 1.5maand weer nieuwe te kopen... :) ja lastige keuze. Je kan ook die van 6maanden+ kopen en dan voorlopig alleen met je kleine man in warm water gaan. Scheelt je weer 25,- ;)

Ik vind het echt een succes dat ding. Damian was gewoon nog lekker warm toen ik het pakje uit deed en hebben bijna 45min in het water gezeten (normaal bad, niet extra warm ofzo) daarna nog even 15min in het warme bad en toen naar huis :)

13. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Fijn dat hij zo goed bevalt!
    Leuke foto ook.
    Denk dat ik er ook wel een ga kopen. Maar dan een andere, die kan van 6-18 maanden.
    Splash About - baby wetsuits: 1mm en 3mm neopreen, (even naar onder scrollen)
    Dan kan ze hem in de zomer ook nog aan als we op de boot zitten en even gaan zwemmen.
    En dan maar hopen dat ze zwemmen net zo leuk gaat vinden als haar broer.:)

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb ook nog een roze Bubbaducks wetsuit te koop voor een kleintje (tot ca. 10 maanden).

15. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik heb er gisteravond eentje besteld. Te laat gezien..
    Ben heel erg benieuwd hoe het bevalt!

Deel Deze Pagina