carnavalspakje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kbloem, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ik zoek een leuk,schattig pakje voor carnaval in maat 80 voor een meisje, maar kan online tot nu toe niet echt iets vinden.

Iemand een ideetje/leuke site?

2. happymama

happymama Niet meer actief

ik weet dat ze wel eens trappelzakjes hebben mer mutsjes .
    clowntje bloem of lieveheersbeestje mijn zus heeft die ook ik ga er ook een halen.

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Action verkoopt momenteel carnavalskleding voor kinderen. Misschien een idee?

4. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ik heb idd wel leuke trappelzakjes gezien, maar daar krijg ik haar niet meer in.Ze heeft echt haar bewegingsvrijheid nodig!:)

5. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16

Dat wist ik niet, daar kan ik dan wel even gaan kijken!
    Dankjewel!

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik ga deze proberen te maken....
    Stof heb ik al gehaald. Nu kijken of ik het in mekaar krijgen kan.

7. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
  8. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16

:$, Super, als je dit zelf kunt maken!
    ook het hoofdje??
    Knap hoor!

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ohhhh die is lief!!
    Wat goed als je hem zelf kunt maken zeg! Zo creatief ben ik helaas niet... :D

Ben ook op zoek naar zo'n pakje (soort overal wat mijn zoon over zijn kleren kan dragen, lekker warm) en ga dan ook maar eens kijken bij de Action.
    Wij gaan toch niet veel weg, waarschijnlijk alleen optocht kijken dus ik wil er niet teveel geld aan uitgeven!

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ben net bij de Action geweest en het zijn een soort van clownspakken met een puntmuts. Helaas pas vanaf maat 104 en mijn zoontje heeft maat 80. In Enschede was dit het enige wat ze hadden.

Die pakken zijn er erg leuk via die 2e link maar mijn zoontje houd die mutsen nooit op. Zelfs nu met dit koude weer trekt mij zoontje als eerste zijn muts weer van het hoofd. Daarom vind het piratenpakje op die site vn SEP feestartikelen wel mooi, dan hoef je die sjaal niet op te doen en zie je wel meteen dat hij een piraat is en niet duur €13,50.
    Denk dat ik die maar ga bestellen want hier kunnen ook zijn eigen kleren mooi onder.

12. Misswoody

Misswoody Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij de 2e website hebben ze echt leuke pakjes zeg! Mijn zoontje is met carnaval ruim 6 maanden en ik zoek ook een lekker warm pak voor over z'n kleertjes om o.a. naar de intocht en optocht te gaan kijken.

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

marktplaats misschien?!
    ik ben ook op zoek...

14. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik weet wel dat ze bij de Makro heel veel carnavalskleding verkopen, maar ten 1e moet je daar een pasje van hebben en ten 2e weet ik niet vanaf welke maat dat gaat.

15. miffy11

miffy11 Niet meer actief

#16 miffy11, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2010

erg leuk!!!
    maar alle meisjes kleding gaat vanaf maat 98, en voor baby´s is ook maar in 1 maat, en dus waarschijnlijk veel te klein?
    viel mij ook op dat de blokker maar 1 pakje in een kleinere maat dan 98 in de folder heeft staan, heel apart.

kindjes in maatje 80 mogen niet carnavallen?

ben uitgerekend de maandag van carnaval, maar wil zo graag met mijn oudste naar d´n opstoet!
    heb al 2 jaar carnaval gemist omdat ik in het buitenland woonde en wil nu echt gaan. (grote carnavalsfreak, maar wat wil je, ben de 11 van dn 11e jarig :))

willen jullie mee bidden dat ik niet beval tijdens carnaval?

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sep bij ons in roosendaal heeft inderdaad veel, maar is niet goedkoop, maar erg leuk al om te neuzen. als je dan gaat, zou je eigenlijk ook even lang de bazaar in oud gastel moeten rijden, daar verkopen ze ook veel, nieuw en 2ehands, maar goedkoper.

17. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    heb toevallig vandaag bij de Makro het bumba pakje gekocht met muts. Staat heel schattig (heb helaas geen foto op deze computer) en is voor 2 tot 4 jaar. Inge heeft nu ook maat 80 maar past het toch al en ze kan het dus de komende jaren nog aan.

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij hangen gewoon een vitrage over dr heen, klaar :)
    (bergen op zoom he :D )

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey marijke, da's toevallig, een carnavalsrivaal.;) ik kom uit roosendaal namelijk. eigenlijk doen jullie dat best goed met die gordijnen, hartstikke makkelijk nu met zo'n kleine toch?

Deel Deze Pagina