Show je peuter/kleuter met bril.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Myrthe, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

In een van mijn eerdere topics gaf ik aan dat mijn zoon dus een brilletje moest. Ik ben erg nieuwsgierig welke brillen jullie hebben en hoe dit de kids staat. Er staat al een topic in een andere gedeelte maar daar zijn de meeste foto's al weggehaald.
    Zodra mijn zoon zijn brillen op kan halen zal ik hier ook een foto plaatsen.

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Helemaal niemand?

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik lees mee, ik denk dat mijn dochter binnenkort ook een bril moet.

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Morgen kan ik een foto plaatsen heb vandaag gehoord dat ik ze morgen kan ophalen.

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Nou hier is hij dan met een van zijn brillen.

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Staat hem heel erg leuk!
    Mijn dochter heeft ook een bril sinds ze 13 maanden oud is. Ik moet even een foto zoeken, ze heeft recent een nieuwe.

7. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

8. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Staat superleuk Myrthe!

Ik moet 19 feb met zoontje naar de orthoptist. Twee keer gezakt voor de cb-ogentest, hij ziet niet goed met links, zoveel was al wel duidelijk. Ik ben benieuwd...

9. Babystew

Dit is nog met haar oude bril.

10. Babystew

Eentje met haar nieuwe hou je nog van me tegoed, ik heb nu nog geen leuke (ze heeft echt een hekel aan foto's helaas).

11. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk ff mee, als mijn dochtertje beter kan praten en kan vertellen wat ze wel of niet ziet bij de ogentest krijgt ze ook een bril.

12. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Komt goed, vind de eerste foto al een droppie!

13. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Staat haar erg leuk, een bril.

14. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Waarom wacht je daarop? Een orthoptist kan ook zonder dat je kind goed kan praten (met o.a. oogdruppels en een meetapparaat) bepalen of je kind een afwijking heeft waar een bril voor nodig is.

15. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Dat is sowieso betrouwbaarder. Mijn zoon van 4 geeft ook niet goed aan wat hij wel en niet ziet, hij kan ook uitstekend gokken. Ik geloof dat ze niet op basis van zo'n ogentest met figuurtjes een bril voorschrijven.

16. Babystew

Hier nog een foto met haar nieuwe bril :)

17. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Wauw wat een mooie bril! En lief koppie :D

18. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaahhhh echt een schatje!

19. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Hier mijn meisje met haar bril.

20. Rombely

Rombely Niet meer actief

Wat een mooie kindjes:). Mijn dochter moet over twee weken naar de oogarts en waarschijnlijk ook een bril. Dat vind ik echt niet erg, maar ik vind die donkere brillen die nu in zijn niet mooi. Sorry maar het is echt niet mijn smaak. Zit er nu al over in, ik wil wel dat mijn meisje er leuk bij loopt, met een leuk hip brilletje dan dus. Zal ik mij er denk ik toch overheen moeten zetten dat ik het niet mooi vind... En vooral niet aan haar laten blijken wat mijn smaak is maar haar laten kiezen (zonder dat ie knal fel roze wordt, ze is 3:):):)). Iemand ook dit probleempje?

Deel Deze Pagina