Carnevals Probleem

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jonneke, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Wij zijn nu in de 3de maand. Tot nu toe waren mijs cycluslengstes 37 en 36. Voornamelijk ontpillen. Ik heb deze maan duidelijk op de 15de mijn eisprong gevoeld. Ook heb ik in die periode geklust. Door er 14 dagen bij op te tellen had ik dus afgelope dinsdag de rode duivels moeten zien. Maar deze zijn nog niet op komen dagen.

Omdat ik een echte carnevaller ben ( het bier vloeit rijkelijk plus ben ik dan net een stoomtrein) heb ik vanochtent een test gedaan. Deze was negatief. Morgenochtend ga ik voor de zekerheid nog een test doen.

Stel daar kom ook negatief uit wat dan? Morgenavond begint het feesten hier in bergen op zoom!

Ik heb de afelopen 2 maanden veel schijnsymthonen gehad. Deze maand helemaal niks!
    Wel heb ik vanaf de eisrpong buikkrampen gehad en had ik ontzettend last van witte vloed. Wat sinds maandag allerbei gestopt is. Ook heb ik een kleine week na de eisprong een schimmelinfectie gehad denk ik dan. Ik heb 1 dag echt ontzettende jeuk gehad. na die dag was het ook echt helemaal weg.

Sorry voor het ontzettende lange verhaal maar ik zit hier echt mee.
    Denk niet dat ik zwanger ben maar stel je voor dat het toch is wat dan. Vergiftig ik het vruchtje dan niet? Mijn moeder teste pas na 2 weken positief toen ze zwanger was van mij. Zelf uit de bloedtest was niks uit te halen.

Wat zouden jullie doen?

Dikke kus Marjon

2. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Tja.. Is wel lastig, maar ik zou voor de zekerheid toch rustig aan doen.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Maar je moet toch niet drinken? Neem gewoon een sapje/spaatje.. Misschien wat saai, maar "better safe then sorry"..

De baby heeft ook nog niet gelijk een bloedband, die is er na 4 weken zwangerschap. maar daar zul je misschien net op zitten.

(maarja ik heb makkelijk praten, dronk toch al bijna niet, en toen ik besloot zwanger te worden heb ik het helemaal laten staan)

4. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Bedankt voor je snelle reactie
    Dat was ik inderdaad van plan. maar ik ken mezelf.... Als ik zekerheid zo hebben zo t zoveel makkelijker zijn haha. Maar das met alles he.
    Heb proberen uit te zoeken of t schadelijk is. Maar de ene keer vind ik dat het met 4 weken schadelijk is en de andere keer met 6 weken.

Moet nu naar een verjaardag.

Hoop straks meer reacties te lezen

5. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Ook jij bedankt.
    Je hebt gelijk maar mocht het dan niet zo zijn zal ik er erg van balen. ik drink normaal niet veel maar met carneval dus wel. Het jammere is dat het gelijk opvalt als ik dat niet doe. En de mensen dan gelijk denken te weten wat er aan de hand is wat juist niet de bedoeling is.

Maar ga nu gelijk afsluiten anders ben ik morgen nog niet op die verjaardag haha
    XXX

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    maar wel een vloeistof band...drank gaat niet alleen via je speisverterings systeem en bloed maar ook via andere lichaams vloeistoffen

7. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    dan zeg je toch gewoon dat je aan de antibiotica zit? Angina iod, of een blaasontsteking. Verklaart meteen het vele plassen...

8. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    hey hey jonneke,

erg lastig is dat he!
    ik kom zelf ook van bergen en zit bijna in het zelfde schuitje als jou.

Kan namelijk pas volgende week testen, maar ben naar de dokter
    geweest want heb veel last van me buik en die zei van of ik heb een spatische darm of ik ben zwanger... :D

Net wat je zegd Carnaval! drinken of niet drinken wat moet ik nou doen?

Groetjes

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Het is wat hè met dat vastenavend vieren :p Alles van stal! ;)

Ik kan niet voor je zeggen wat je moet doen, maar toen ik vd laatste zwanger bleek had ik net daarvoor ook een feestje gehad mét alcohol.

Misschien tegen het weekend nog een testje er tegenaan gooien?

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wist rond kerst nog niet dat ik zwanger was. Hield er na zoveel tijd proberen ook geen rekening meer mee. Het beinvloedt je leven zo. Heb dus genoeg wijn gedronken en dingen gegeten die niet horen. En tijdens een borrel nog allerlei cocktails met sterke drank. Duizenden vrouwen die nog niet weten dat ze zwanger zijn drinken nog. Als je na pos test maar stopt. Dus een paar biertjes kan echt geen kwaad hoor. Als je je maar niet helemaal lam zuipt. Maar dat is mijn mening :D

11. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    lieve mensen
    Bedankt voor de reaties!
    Ik vin de tip van antibiotica er goed.
    Vooral minny1985 en Judith75 snappen vastwel bedoel met vasteavond ;)
    1 avondje stappen is 1 ding maar 5 dagen van 4 to 2 ongeveer is toch ff iets anders. Ook je nachtrust en eetgewoonte gaan eraan.
    Ik denk dat ik voor de veiligheid erg kalmpjes aan ga doen en alles zo normaal mogelijk hou. Totdat ik de :evil: weer ontmoet dan ga ik echt vasteavond vieren.

12. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    hey hey,

effe nieuwsgierig hoe was je carnaval?

groetjes

Deel Deze Pagina