water met soda en dan de pan aanzetten is ie zo schoon, ik moet hem toevallig ook weer schoonmaken maar idd het vaatwas tablet is ook erg handig en heb je ( als je een vaatwasser hebt) toch al in huis succes
Thanx meiden, ga ik proberen. Duzzz met water en een héél tablet erin, hoeveel water dan? tot de max? en is een héél tablet niet teveel? En dan? laten weken ofzo?
water onder max, maar wel als ie op temp is, dat ie tot aan de rand komt, zo lieten ze in hoe schoon is jou huis zien.
ik heb van de week de buiten kant schoon gemaakt met jif cream. want die zag er ook niet meer uit. succes met schoon maken. groetjes susanne
Ik maak de pan ook altijd schoon met een vaatwastablet... Maar wat vind ik de frituurpan schoonmaken toch een rotklusje... Pfffff!
Oooh dat vd vaatwastablet ga ik proberen. Alleen hoe lang moet de frituurpan dan aanstaan? Ik heb nu z'n ouderwetse voor op het fornuis. De electrische die ik had heb ik weg gegooid, kreeg hem niet meer goed schoon.
Ik doe het altijd met water en soda en daar wordt ie ook behoorlijk schoon van! Maar ik ga ook eens die vaatwastabletten uitproberen!
Hier staat hoe lang en hoeveel water enzo voor het schoonmaken van de frituutpan: http://www.grootgezin.nl/wonen.php#190900 En nog andere tips die mss ook wel werken