Hallo allemaal, Zit hier ook met een super onzeker gevoel. Ik ben nu 8 weken zwanger, ik heb 2 weken geleden een echo gehad, ik heb een mooi kloppend hartje gezien, wel ben ik toen 2 weken teruggezet, wat volgens mij dus absoluut niet kan. Maar dat kwam vaker voor, trage innesteling etc.. Wil ik me verder daar niet druk om maken. Ik maak me wel druk om mijn symptomen die nu al 2,5 wkn weg zijn. Ik had een afkeer voor geuren, wasverzachter, shampoo, gel, echt heel extreem.. Maar nu helemaal niks meer, alles ruikt weer normaal. Ben ook bijna niet misselijk meer.. Helaas heb ik dat zwangerschapsgevoel ook niet. Ben zo bang dat het een mk wordt! Heeft iemand hier ervaring mee?
de een heeft veel last en allerlei kwaaltjes de ander niet. Ik zou me geen zorgen maken, daar heb je tenslotte niks aan, de eerste 12 weken blijven de vervelendste (vind ik) (en daarna ook nog spannend ) Kan goed zijn dat je over een week weer allerlei kwaaltjes hebt! Die kwaaltjes zeggen echter niks over een goeie of slechte zwangerschap, er zijn mensen die ontzettend misselijk zijn en bij de echo erachter komen dat t kindje niet meer leeft. Die scenario's moet je allemaal uit je hoofd laten!