bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kittysocks, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kittysocks

5 jan 2014
    83
    1
    6
    zoon
    spijkenisse
    Hallo dames,

Ik wil even van me afschrijven, misschien ervaringen horen/tips. Ik ben morgen 32 weken zwanger, vrijdagochtend opgenomen omdat ik rond 5 uur s'ochtends een bloeding had, het stroomde er echt uit. In het ziekenhuis konden ze geen oorzaak vinden en had bedrust. Nu ben ik sinds gister weer thuis en ik merk toch wel dat ik heel erg bang ben om weer bloed te verliezen of om vroeg te bevallen of om mijn kindje kwijt te raken. Mijn zusje had met 26 weken een doodgeboorte en misschien komt daar mijn angst wel vandaan maar ik vindt het gewoon dood en dood eng. :( hoe kan ik hiermee omgaan en proberen mijn angst te relativeren. Ik weet het nu even niet meer zo goed.. Durf niet veel meer te doen, zelfs naar de wc gaan vindt ik eng.
    Sorry voor het lange verhaal.

Groetjes kittysocks

2. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi meid
    ik snap je best.
    ik ben nu zwanger van een tweeling en ben ook elke dag bang dat het fout gaat. gelukkig heb ik nog geen bloeding gehad of zo maar toch voelt het raar op een of andere manier.
    ik wens je dan ook veel sterkte en ik denk dat er meer meiden zijn die dit voelen zeker als je het in je omgeving hebt mee gemaakt komt het toch dicht bij. ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan en dat jullie een mooi kindjes in jullie armen mogen sluiten .

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hè bah...De angst zou er bij mij ook wel erg inzitten dan met zoveel bloedverlies.
    Als je dat al niet doet, stoppen met werken, Hulp vragen in huis zodat alles klaar is voor de baby en jou (rust in je hoofd), verplichte rusturen en vooral niet naar vroeggeboorte verhalen zoeken op Internet.

Als je kindje al.eerder komt heeft die een goede kans om te overleven. Je mag immers in een normaal ziekenhuis bevallen na de 32 weken. Ze zullen je zeker en vast bij elk klein dingetje weer in t ziekenhuis houden en je goed in de gaten houden. Vertrouw erop dat het goed gaat maar houdt je rustig. Succes en ik hoop dat vanaf nu weer alles rustig is tot week 38 ofzo ;)

Deel Deze Pagina