ik ben bijna 7 weken zwanger, maar heb zo een pijn aan me borsten en voor de linker. de pijn lijkt net als je ben bevallen en geen borstvoeding geef( weet niet of iemand dit herkent) maar zo opgezwolle en zeer doet het. is dit wel normaal ? of zal het een borst ontsteking zijn
Herkenbaar hoor, ik heb t in t begin ook zo erg gehad. Alles deed zeer, heel vervelend! Ik vond iets warms er tegenaan lekker, een warme kruik of een hotpackje. Anderen vinden juist koud lekker Borstontsteking, volgensmij zie je dat wel aan je borst en heb je dan ook koorts.
Hier precies hetzelfde dat gevoel van stuwing! En dan vooral in de avond als ik me heb uitgekleed. ..
Bij een borstontsteking wordt je borst toch ook rood? Weet het niet zeker hoor! Maar voor de rest heel herkenbaar! Deed gewoon echt zeer. Gelukkig ging dat na een week of drie weer over.
Als of je borsten van je borst kast ploppen. Voor ik wist dat ik zwanger was van dochter lief. Was dit het eerste symptoom. Waar bij alarmbellen gingen rinkelen. En die zelfde dag nog een test gedaan of ik zwanger was. Wist het pas met 6 weken. Met dochterlief. Dus ja het kan zeker zo voelen. Bij zoonlief heb ik dit nooit zo gevoelt wel bij haar.
ohhhh dan is er nog hoop voor me . dat het later wegtrekt. nu zelfs als ik slaap op me buik en wil draaien .. auw auw auw ...
Ik ben 2 dagen over tijd. Afgelopen week had ik een pijnlijke linkerborst en ontdekte zondag een knobbel. Door de huisarts meteen doorverwezen naar het ziekenhuis. Vandaag allerlei onderzoeken gehad: ik heb een bindweefselknobbel. Goedaardig dus. Kan ontstaan door hormoonschommelingen hoorde ik vandaag. Schijnt dus vaker voor te komen tijdens een zwangerschap. Ik ga morgenvroeg maar eens testen!
Ik ben vrijdag 12 weken en heb er nog steeds last van en het lijkt nog steeds niet minder te worden dus hoop dat jij er snel vanaf bent
Ik had het bij mijn eerste zwangerschap heel extreem. Kon er ook niet op liggen. Werd na 10 weken minder en bij mijn volgende zwangerschappen nergens last van gehad.