Nieuwe BH of meegroei BH?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Robano88, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Hoi meiden ik ben even benieuwd wat jullie allemaal doen/dragen m.b.t. BH's.
    Kopen jullie een nieuwe BH maar dan in een grotere maat zodra je borsten teveel gegroeid zijn voor je oude BH's? Of dragen jullie meegroei BH's?

Ik loop er nu namelijk tegen aan dat ik mijn oude BH's echt niet meer pas :) vorige week een meegroei BH gekocht bij Prenatal. Deze zit heerlijk maar ik het vind het jammer dat het niet voor gevormd is (kan natuurlijk ook niet met een meegroei BH), maar ik vind het niet prettig dat als ik het bijvoorbeeld koud heb, iedereen het kan zien ;)

Dus ik was even nieuwsgierig wat jullie allemaal doen en/of dragen :)?

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik heb nog een stapeltje bh's liggen van mijn vorige zwangerschap. Deze kan ik nu mooi weer aan :)

En je kan van die 'tussenstukjes' kopen voor tussen de sluiting van je BH. Zo kan je er veel langer mee doen. Die heb ik ook nog liggen, ideaal.

3. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Dat is makkelijk :) ga ik ook zeker doen alles bewaren voor een eventuele 2de

Maar de sluitingen gaan bij mij nog prima dicht, gaat echt alleen om de cup wat gewoon echt niet meer past. Zit letterlijk en figuurlijk op het nippertje :)

4. JustMe88

JustMe88 Lid

14 mrt 2015
    54
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb gewone grotere bh's gekocht, inderdaad met voorgevormde cup. Vind die meegroei bh's maar niks, doen me denken aan toen ik 12 was en ik nog net geen cupmaat A had 😝

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik heb grotere BH's gekocht. Gewoon bij de Hema.
    Ik vind die meegroeib bh's ook 10x niks. Vooral niet nu het wat kouder wordt :p

Wel ging ik me heel erg snel irriteren aan die beugels. Zaten elke keer in mijn ribben te prikken.
    Manlief heeft de beugels eruit gehaald en ze zitten nu heerlijk!
    Misschien nu wel iets minder steun maar ik heb nu wel heerlijk zittende bh's (voorgevormd)
    Meegroei bh's hebben trouwens ook geen beugels.

6. Kippenmama

25 jul 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met week 12 BH's gekocht in een maat groter. 2 van Hunkemoller en 1 van zeeman. Ik doe daar nu al 10 weken mee, en gaat prima. Zijn mooi en voorgevormd dus prima.

Heb nog geen last van de beugels, maar wat niet is kan nog komen...

7. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb bij ter stal mooie voorgevormde bh's gekocht voor 5,- per stuk. Vind die meegroeidingen echt niks. Heb ze iets te groot gekocht met 11 weken en zitten nu bijna perfect. Als ze te klein worden haal ik tegen eind zwangerschap mn voedingsbh's wel uit de kast.

8. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij de kruidvat hebben ze nu comfort bh's voor €6,00
    Ik ben heel erg van m'n lingerie en misschien zelfs een tikkeltje verslaafd.. Het werd me dus te duur om elke keer nieuwe te kopen.
    maar die van kv zitten me toch lekker!
    Enorm veel stretch en uitneembare vulling. Dus ideaal voor in de nacht (lekkages) en overdag (ook als het koud is) :p
    Meegroei bh's vind ik ook helemaal niks.

9. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik heb grotere bh's gekocht, vind die meegroeibh's drie keer niks. Gewoon bij de Zeeman gehaald, twee voor 8 euro. Kwaliteit is misschien wel wat minder dan bij de Hunkemoller bijvoorbeeld, maar het is (waarschijnlijk) maar voor even!

10. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Whahah ja ook dit :p

11. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Gelukkig vinden jullie die mee groei BH's ook niks :)
    En net wat je zegt, je voelt je net weer een 12-jarige

Dan ga ik toch maar een normale BH kopen met een grotere maat vanmiddag. Thanks voor de tips waar je goedkope maar wel lekker zittende BH's kan kopen :D!

12. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Voedingsbh! En hij zit heerlijk... Denk dat ik inmiddels cup g heb. A damn.. Ik wil mijn maat helemaal niet weten. Die dingen zitten wel ideaal en natuurlijk handig voor na de zwangerschap.

13. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb 2 meegroei bh's gekocht, bij de plaatselijke lingerie zaak heb ik ze gekocht. Heb het merk Anita, zijn wel iets duurder maar zitten heerlijk!! Hier hadden ze ook voorgevormde meegroeibh's, ook zonder beugel.
    Mijn begin maat was al 75F, opgemeten bij die winkel. Koop altijd mijn bh's daar, bij andere winkels slaag ik niet of ze zitten na een week al niet meer lekker.

Deel Deze Pagina