Carpaal tunnel syndroom - na injectie meer pijn??

Discussie in 'De lounge' gestart door juf21, 5 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Hoi meiden,

Ik heb al jaren last van mijn polsen. Sinds een paar maanden word ik 's nachts wakker, omdat mijn armen pijn doen van het op elkaar liggen en afknellen.

Ik ben vorige week bij de huisarts geweest en zij adviseerde om eerst een injectie te proberen. Prima.

Afgelopen dinsdag heb ik de injectie gehad. En even ter info: ik heb niets tegen spuiten. Al zetten ze me er 30 per dag, prima.
    Maar deze deed PIJN!! Het prikje zelf niet, maar zodra ze de vloeistof erin spoot leek het alsof er 220 volt door mijn duim en wijsvinger ging. Ze voelen alsof ze in brand stonden. Echt zooo zeer!!

De hele dag heeft mijn duim super veel pijn gedaan. De pijn op zich is er nu niet, want ik beweeg mijn rechter hand amper.
    Bij de kleinste beweging schiet er weer zo'n stroomstoot doorheen en doet m'n hand weer een tijd zeer, of tintelt het en wordt het doof.

Wie heeft hier ervaringen mee? Hoe lang mag deze pijn duren? Is dit normaal?

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Ik heb een dag of 5meer pijn gehad en zelfs.me hand en pols werden blauw hier uiteindelijk niet geholpen

juf21 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina