Ik kom net van de wc af, en nu zat er in mijn urine (even vies praatje) echt een heel klein stukje rood bloed/weefsel achtig iets. Echt niet zo groot, hooguit 1 cm lang en paar mm breed met een donkerrood stipje erop. Baby net nog gevoeld voor ik t had dus nouja ik gewoon doorgespoeld en denk zal wel niks zijn maar twijfel nu toch of ik niet de verloskundige moet bellen en of ik dit nou nu direct moet doen of als ik me dame nog voel dat dit ook tot morgenochtend kan wachten..? ( ik ben echt niet iemand die per direct spoed nummer wilt bellen, daarom vraag ik me af of t wel echt nodig is en dat dit niet een vaatje of iets dergelijks kan zijn. Verder niks bijzonders gedaan vandaag.. geen erge inspanning etc) Nog helemaal geen bloedverlies of wat dan ook gehad tijdens de zwangerschap dus echt geen idee waar t vandaan komt..
Kan het niet uit de vagina zelf zijn? Dat er een adertje (als ik t goed zeg, het wordt laat ^_^) gesprongen is? Ik zou gewoon even je vk bellen ga je toch geruster slapen! En die zal waarschijnlijk ook zeggen dat je een inlegkruisje in moet doen om het op te vangen, mocht het nogmaals gebeuren.
inlegkruisje draag ik al, ja heb verder echt nergens last van en denk ook dat het een gesprongen vaatje of adertje is ik ga nog even checken of ik meer last ervan krijg op de wc en zal wel erachter aan gaan bij de vk
Ik zou zeggen een blaasontsteking laat het even checken ik heb met een blaasontsteking dat ik stukjes bloed mee plas
Had gisteravond toch nog eventjes gauw gebeld, ze zei dat het inderdaad waarschijnlijk een adertje was die geknapt is en ik moest bellen als ik meer bloed verloor of als ik buik krampen kreeg - daarna kon ik wel een stuk beter slapen en nergens meer last van gehad ! En mn meid reageerde na het telefoontje aardig stevig met der schoppen dus dat zit wel goed denk ik