kramp in lies.

Discussion in 'Gezondheid' started by Aimee85, Feb 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

Mar 22, 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ben niet iemand die snel naar een dokter of in dit geval verloskundige gaat bij pijntjes.
    Maar hoop hier wat advies te kunnen krijgen.

Gisterenmiddag heb ik ong. 3km gewandeld en in de wandeling moest ik 4x een dijk op en af. Normaliter gaat dit prima, maar kreeg toch savonds een aanhoudende pijn van 10min aan de rechteekant van mijn buik . Ik stond op dat moment onder de douche dus er onderuit gegaan en het zakte weg toen ik op de bank lag.
    Twee uurtjes later kreeg ik in bed een soort kramp in mijn rechterlies. Ik ben geen persoon die kramp heeft, maar denk dat het dit wel is.

Vandaag merkte ik dat eigenlijk de hele dag het spierpijn gevoel in mijn lies bleef en toen ik even naar de stad ging na mijn werk (20minuutjes gelopen incl in de winkel) kreeg ik weer de kramp in mijn buik. Nu wederom onwijs last van mijn lies.

Ik lees dat het bandenpijn kan zijn, bi (ben ik wel bekend mee), trombose of urineweginfectie . Dat laatste denk ik niet want heb verder geen pijnen.

Lig nu met een kruik op de plek op de bank. Wat zou het kunnen zijn? Wanneer zouden jullie de vk bellen? Ervaringen ?

Share This Page