halloooo zijn er nog meer meisjes van wie de buik best wel bol is ondanks dat ze net overtijd zijn? mijn vriend vroeg gister aan me of ik zwanger was omdat ik ineens hele dikke dijen heb en een dikke buik... liefs
Heb ik iedere maand na mijn ei tot aan mijn ongi en lijkt dan idd net zwanger...na mijn ongi is het weg tot na mijn ei en dan groei ie weer...alleen nu blijft ie un beetje bol staan ben sinds donderdag van mijn ongi af. gr
ik heb nu ook al een dikke buik me ei was 19 november en denk dat nu me innesteling is en me buik is ook opgezet
hay allemaal ik ben nu aan het wachten op de matcare ultra zs testen ik denk dat ze morgen komen heb wel veel meer klachten en lijken allemaal op zs maar ben zo bang dat de test negatief is heb zere borsten , krampjes in de lies , misselijk met vlagen en dan die buik dus ik d8 ik vraag het ff dank je wel voor jullie snelle antwoorden en hopelijk mag iedereen snel zwanger worden liefs
Ik moet meer laten liggen dan alleen de borrelnootjes... Koekjes, chippies... Elke week gebak op werk, helpt ook niet... hihi
Miriam, ik hoop dat je de testen vandaag binnen hebt gekregen en je snel een dikke vette posi test hebt hoot meis1 Ben je wel eens vaker zo lang overtijd geweest? Je bent normaal niet zomaar 4 dagen overtijd he! Succes enne wel laten weten he als je wat weet!
Je buik wordt vaak ook wat boller in het begin van je menstruatie. maar hoop voor jou dat het iets ander is ; ) Bij mijn man viel het trouwens ook al gelijk op. Ik had gelijk last van lucht in mijn darmen door de hormonen. Geen dikke dijen.
HIER NOG EEN een bolle harde buık alsof ık paar mnd zwanger ben ık ben 1.62 en weeg 46 nu ondertussen 48(ben benıeuwd) het lıjkt alsof ık een basketbal heb geslıkt dunne taılle bolle buık wel grappıg om te zıen nog even en ık mag testen ık hoop deze keer pos. gr. nısa
hay hay nou ik heb ook een test gedaan matcare ultra maar ik zie een dun 2 de lijntje maar durf niet te hard te juigen :O liefs ik hoop dat jullie straks wel allemaal positief testen