Een vraagje aan de dames die een injectie hebben gehad: Ik heb hem vorige week gehad, bij het inspuiten van mijn linkerpols kreeg ik gelijk verschrikkelijke pijn aan mijn ringvinger. Als ik nu met mijn vingers over mijn pols ga tintelt die vinger nog en het wordt steeds erger. Ook bij bepaalde bewegingen of als m'n jas nog maar tegen m'n pols komt tintelt/prikkelt hij. Is dit herkenbaar? Het inspuiten van m'n rechterpols was gelukkig niet zo pijnlijk. En daar heb ik ook geen last. Ik kan er niks over vinden op internet of dit normaal is. Vandaar mijn vraag aan jullie.
Ja mijn rechterpols was ook wel wat pijnlijk nadien, m maar dat trok wel weg. Dit wordt alleen maar erger. Snap er niks van.
ik herken het ook niet, alleen tot ongeveer 2 dagen erna meer pijn en daarna geen pijn meer totbongeveer na 8 weken, dan kwam het weer terug.
Ik had wel pijn na injecties in dat gebied maar herken jouw klachten niet. Ik heb nu sinds 3 dagen heel erg last van mijn schouder en bovenarm.... hopelijk hoort het bij het herstel
Inmiddels is er bij sprake van een operatie en deze zal binnenkort ingepland worden. Maar mijn vraag is hoe lang jullie uit de roulatie waren? Wanneer konden jullie weer aan het werk. Ik werk zelf op een PG afdeling in de zorg en wil graag weten hoe lang ik er ongeveer uit lig.
Ik werk op de OK (anesthesie) en heb ook beide kanten moeten laten doen. Moet zeggen dat ik direct wel weer aan het werk gegaan ben. De eerste keer was toevallig een vrijdagmiddag dus weekend erna. De tweede keer was eind van de ochtend. Ben daarna gewoon weer terug gegaan naar de OK. Wel even leerling op de kamer omdat 1 hand gewoon nog niet functioneerde. Voordat ik echt weer infuuszakken kon open maken heeft volgens mij 2 weken geduurd. Intuberen iets langer mee gewacht...wilde geen laryngoscoop uit mn handen laten kletteren. Maar die 6 weken rust zijn hier igg niet geweest. Moet zeggen dat ik door veel problemen aan handen wel behendig ben geworden om een handje minder te hebben zeg maar. De chirurg stond er in iedergeval van te kijken hoeveel ik kon de dag na de operatie (stond toevallig bij hem op de kamer). Ik maakte een klein verband (van dat zelfklevende verband) met twee dubbelgevouwen 10x10 gaas. Dan kun je vrij makkelijk je handen gewoon gebruiken omdat je een stoot kussen hebt.
mijn moeder heeft een aantal jaar geleden beide kanten laten doen. Helaas is toen 1 kant mislukt en ze heeft er een hele tijd mee rondgelopen. Later is het door een plastisch chirurg weer opnieuw gemaakt. Inmiddels kan ze weer `s nachts doorslapen. ze heeft er wel erg lang nog last van gehad. veel sterkte!
Oei oei, ik lees mee. Moet 23 april zo'n onderzoek laten doen, en 24 april een mri scan. Ik word binnenkort geopereerd aan mijn pols ivm met een breuk en kapotte banden. De chirurg zei dat hij dan meteen dat cts aan wil pakken...
Ik heb begin maart mijn rechterhand laten doen, 2 weken de hechtingen er in gehad en nu doe ik eigenlijk alles weer, sommige dingen zijn iets gevoeliger maar dat komt wel weer. typen is nog wel erg lastig. over 2 weken is mijn linkerhand aan de beur en de uwv arts heeft mij ziek gemeld voor 2 maand na de laatste operatie. ( nu werk ik met computers en dat is misschien anders)
Ik heb de 14de een onderzoek er voor, de neuroloog vermoed dat ik het ook heb, in de eerste instantie onderzoekt ze eerst 1 hand, die met de meeste klachten. krachtverlies, altijd koude handen, tintelen en slapende handen en bij te veel gebruik zoals bv vandaag onkruid plukken erg veel pijn. tja ik had er zelf nooit aan gedacht, ik heb nu dus alles gelezen, doet het ECG onderzoek pijn ( met stroomstootjes had ze het over)
Idd geen pijn. Ik moest er vooral van lachen, beetje maf was het. Ik ben de 20ste geopereerd en doe al bijna alles weer. Mijn hand voelt nu vooral wat snel vermoeid en heb soms wat pijn. Vooral als ik toch teveel heb gedaan. Het huishouden doet zichzelf nu eenmaal niet. Morgen mogen de hechtingen eruit. De ingreep zelf viel zo mee. Was best nerveus, maar de verdovingen stelde niks voor. En de ingreep zelf duurde nog geen 10 minuten. Ik liep lachend weer naar buiten. Me druk gemaakt om niks. Ik hoop nu dat ik snel m'n kracht weer terug heb. Een deksel opendraaien lukt echt nog niet.
Ik werk ook met computers en zoals net geschreven gaan mijn hechtingen er morgen uit. Vandaag ben ik weer begonnen met typen. Ik vraag me af waarom de UWV arts je 2 mnd ziekmeld? Is dat echt nodig voor het herstel of ga ik wellicht te snel? Ik heb nl 2 vrije dagen opgenomen en daarna weer naar t werk gegaan en heb verzocht om andere werkzaamheden, tot vandaag. Typen moest wel kunnen dacht ik.
Volgens de UWV arts kon het zijn dat je met te snel beginnen met computerwerk eerder weer last kon krijgen. Normaal staat er 4 tot 6 weken voor, maar omdat ik al zo lang (ruim 15 jaar) er last van had gehad, moest ik rekenen op langer herstel. ( al denk ik dat het er ook wel mee te maken heeft dat ik op dit moment in de www zit) Ik solliciteer wel gewoon, maar ik hoef het dus niet. Maar wil graag zo snel mogelijk weer aan het werk
Succes. En hopelijk kun je inderdaad weer aan het werk. Ik type momenteel alleen op het tablet of op mijn telefoon, anders kan ik na 10 minuten al niet meer normaal typen
Ik mag zoiezo tot de hechtingen eruit zijn mijn 'eigen' werk niet doen, omdat ik veel in aanraking kom met water. Maar ik lees bij een aantal dat de hechtingen er na 2 weken pas uitgaan. Hier hebben ze het over 9 dagen, is dat dan niet snel?