Ha meiden, Een week of 3 terug heb ik schoentjes voor mijn dochter gekocht. Omdat zij erg moeilijk is met passen was ik erg blij dat ze bij de verkoopster ging zitten en wilde passen. Ze heeft schoentjes gepast en het is maat 21 geworden, de verkoopster heeft dit gevoeld en zei dat het goed zat. Schoentjes afgerekend (75 euro) en naar huis gegaan. Na een paar keer dragen klaagde ze steeds een beetje over zere voeten tot zelfs helemaal niet meer willen lopen en daar zijn we zelfs voor naar de huisarts geweest. Van de week naar een andere schoenenwinkel geweest voor sandaaltjes. Daar bleek maat 21 toch wel erg klein te zijn en zij heeft verder gepast en zijn we uitgekomen op maat 23. Ze pakte het zooltje van de andere schoenen en zei tegen me dat ze echt te klein verkocht waren, dat was te zien aan de afdruk van het zooltje. Ik ben afgelopen zaterdag terug geweest naar de winkel en dit aan hem voorgelegd. Diegene die beslissingen mocht nemen, was er op dat moment niet, dus ik zou worden teruggebeld. Gisteren zelf maar even gebeld, omdat ik het er gewoon met iemand even over wil hebben. Krijg ik te horen dat ze al 3 weken gedragen zijn en er niks meer mee kunnen. Nee, dat snap ik, maar ik ook niet! Haar leidinggevende was er niet meer en zou mij zeker morgen (vandaag) terugbellen. Prima.. maar ik wacht nog steeds! Kan er zo boos van worden. Ik ben uitgegaan van hun kundigheid.. bah! Wat zouden jullie doen? Het er bij laten zitten of weer bellen?
Ik zou zeker even die leiding willen spreken, alleen om het kwijt te zijn. of ze er iets mee doen is een 2de.. echt zonde van je geld!
Ik snap dat je baalt, maar mijn zoontje ging ook van maat 20 naar 22 in 3 weken. En er zit ook een verschil in 's morgens en 's middags passen. In de middag zijn de voetjes vaak groter. Dus je kunt niet altijd de verkoopster de schuld geven?
Als je het van hun kant bekijkt moet je ook snappen dat geen enkele winkel schoenen terugneemt waar 3 weken op gelopen is... Lullig voor jou maar niets aan te doen.
Wat slecht zeg!!! Ik heb bij de van haren ook een keer een verkeerd product gehad. Mocht na een MAAND zonder bonnetje zonder problemen ruilen. En dat is dan bij een goedkope zaak... Zo hoort het!
Een goede winkelhouder hecht waarde aan zijn cliënteel boven een paar schoenen en zoekt netjes een oplossing. Je hebt je verhaal gedaan en ze reageren laks. Mijn inziens is het voortaan gewoon wegblijven uit die winkel..
Tja na 3 weken is de kans erg klein dat ze de schoenen terug willen nemen of een vergoeding er tegenover willen stellen. Persoonlijk vind ik ook dat jij zelf verantwoordelijk bent.
Je hoort het inderdaad vrij vaak bij kinderen die net goed gaan lopen dat het soms 2 a 3 maten kan schelen in een paar weken tijd. dus wat dat betreft geef ik je weinig hoop. zou het wel melden want je bent echt niet netjes behandeld.
heb je de voetjes dan niet op laten meten? wij deden dat namelijk altijd, ook toen ze nog heel klein waren. En voor de rest voel ik zelf ook altijd heel vaak of het wel goed past.
Als haar dochter meteen al klaagde over pijn in haar voeten dan heeft het toch niks te maken met het groeien?? Ze zijn gewoon te klein verkocht en dat komt door een fout van de winkel. Ik zou blijven bellen, of beter, even langs gaan. Ik vind het gewoon niet netjes hoe er met de situatie wordt omgegaan. Na drie weken pas terug maakt niet uit, je ging er namelijk van uit dat het de goede maat was (vertrouwen in de schoenenzaak). Dus dat lijkt mij niet onlogisch.
Ik vind dat je zelf moet voelen , Ik laat me zoontje altijd alle 2 de schoentjes aandoen en staan en voel dan zelf . Misschien heeft de verkoopster zittend gevoeld ?
Ja, ik vin inderdaad gewoon dat ik niet netjes ben behandeld en ik denk dat ik daar het meest boos over ben. Tuurlijk snap ik dat gedragen schoenen een ander verhaal is dan nieuwe, maar ze kunnen in ieder geval proberen om tot een nette oplossing te komen. Ik wacht vandaag nog even af, denk ik maar. @vaddie ze loopt niet pas net. Inmiddels al een jaar weer..
Ben bang dat je aan het kortste eind trekt. Ze kunnen er verder niets mee en fout toegeven gaan ze niet doen. Zeker voor de prijs. Hier is ze in 1,5 maand van maat 19 naar 22 gegaan, hoop dat het nu even stil staat. (ene voet is een maat groter dan de ander). Kleine meid loopt altijd rond in de winkel op de schoenen naast opmeten, want zedoet echt heel lastig met opmeten. Zwaar balen zeg en meestal word je met dat soort dingen niet netjes behandeld, dan is alles in ene eigen schuld.
Dat vroeg ik me ook meteen af. Als je kind zit als ze de voet opmeet of schoenen past, krijg je al geen correcte maat. Ze moet het inderdaad staand (zonder ergens op te steunen) opmeten en voelen hoe de schoen zit.
Sowieso nooit zittend passen.. Ik snap best als de winkel er niets meer aan doet. 3! Weken op gelopen.. sorry maar het is ook je eigen verantwoording.. je moet zelf ook opletten..
In jou geval geef ik je groot gelijk ik zou dit ook niet kunnen waarderen en echt wel mijn verhaal halen.
Maar als een verkoopster (en als het om een winkel gaat waar schoentjes van 75 euro per paar worden verkocht, zal het ook geen random schoenenzaak zijn waar meisjes van 16 mogen adviseren, neem ik aan) je vertelt dat deze maat goed is voor jouw kindje, als iemand die dagelijks met schoenen werkt en dus weet (of zou moeten weten..) hoe ze gepast moeten worden, dan vertrouw je toch op dat advies? Wat had TS dan moeten doen? Ik zou er ook vanuit gaan dat de verkoopster weet hoe ze moet passen en hoe ze moet voelen, om te bepalen wat de juiste maat is..
Ben niet teruggebeld vandaag. Heb net zelf maar weer gebeld, maar diegene was al naar huis.. zucht.. ik word hier moe van. Het gaat me niet om de vergoeding, maar als zij beloven terug te bellen, dan moeten ze dat nakomen.