Weet niet of je ook bv geeft? Dan kan 't nog heel lang duren (hoeft natuurlijk niet). Ik werd terug ongesteld rond een jaar na de bevalling
36 dagen na mijn bevalling daarna 31 en de laatste x was na 27 dagen er begint weer regelmaat in te komen.
Nog steeds niet. Geef wel BV. Zoontje is 6,5 maand. Zo heerlijk als het is, zo lastig soms ook. Je weet dat het weer een keer gaat gebeuren, dus dat houd ik wel in mijn achterhoofd.
Onbeschermde gemeenschap gehad? Zeker als je de fles geeft moet het wel binnen een week of 6 weer normaal lopen. Hier bij beiden binnen zes weken gelijk weer ongesteld en heb bij de oudste 3 weken bv gegeven en bij de jongste 2. Wil je niet ongerust maken maar als je het volgende maand nog niet bent zou ik zelfs een test overwegen.
Na 9 weken en 3 dagen was ik ongesteld, 66 dagen na de bevalling. Ik heb 3 dagen bv gegeven en toen op fles overgegaan. Mij is na de bevalling verteld dat de menstruatie tussen de 4 en 12 weken na de bevalling op gang moet komen.
Ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven, daarna duurde het nog ruim 3 maanden voordat ik ongesteld werd.
Zoontje is bijna 8 weken, en nogsteeds niet. Ik zou toch liever hebben dat het weer komt.. Weet iemand trouwens of ik gewoon met de pil kan beginnen ondanks mijn menstruatie nog niet Loopt?
Na 5 weken en 6 dagen.erg heftige menstruatie ook. Ik heb een keizersnede gehad en geeft kv trouwens.
Ik heb eerst borstvoeding gegeven, maar dit verliep niet zo soepel, dus met 5 weken was het helemaal afgebouwd. Toen mijn zoontje ruim 7 weken was werd ik weer ongesteld.
Na de bevalling van de oudste duurde het 6 weken voor ik ongesteld werd. Bij de jongste heeft dit tot 3 maanden na de bevalling geduurd. Bij de eerste direct een regelmatige cyclus. Na 3,5 maand weer zwanger en nu is het afwachten of m'n cyclus nog steeds normaal zal zijn of, net als voor ik van de oudste zwanger werd, (zeer) onregelmatig. Ik geef trouwens flesvoeding.
Bij mijn oudste dochter na 6 weken (flesvoeding) nu moet ik na 4 maanden nog ongesteld worden (borstvoeding)