Hoi hoi zijn hier vrouwen die op het eind van de zwangerschap frambozenblad thee en/of vsm caulophyllum thalictr d6?
Hallo, Ik heb vanaf week 36 frambozenbladthee gedronken. Het was mn derde zwangerschap. De eerste twee bevallingen waren ook niet heel zwaar, ofwel keurig netjes. maar de derde waar ik dus als enige framboosbladthee bij heb gebruikt spande de kroon. Het schijnt namelijk dat de framboosblad ervoor zorgt dat de weeen die je hebt meer uitwerken, en bij de andere twee had ik zwakke weeen en zwakke persweeen, dus ik dacht baat het niet het schaadt ook niet. En zo is het inderdaad gebleken, smorgens 5 uur wakker van de eerste echte wee, om de 10/15 minuten. Dus nog geen tijd om de vk te bellen. Rustig ontbeten, kinderen door papa naar school laten brengen. Ondertussen de vk gebeld. Die vroeg of ze rustig aan kon doen ze kwam net onder de douche vandaan. Ja hoor, zo'n vaart zou het immers niet lopen. Twintig voor negen was ze er en om 9:14 is onze derde geboren... De weeen hadden weinig kracht (zei de vk, ik vond het kracht genoeg ) maar ze hebben gedaan wat ze moesten doen. Mocht het ooit weer zover komen, weet ik zeker dat ik het weer zou doen. Het lijkt er in elkgeval op dat het geholpen heeft! Dat van VSM ken ik dus niet, daar kan ik je geen ervaring over geven. Succes!!
Ja maar heeft niet geholpen haha. Met 41.3 zijn de vliezen door de vk gebroken... toen ging het pas echt van start. Niet uit zichzelf dus. Ik geloof zelf niet zo in de middeltjes om weeën op te wekken. De baby komt als ie er zin in heeft... of niet