Afscheiding en roze bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mama24, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama24

mama24 Lid

16 nov 2007
    21
    0
    0
    Ik ben een beetje ongerust, heb gister een klein sliertje gelige afscheiding met wat roze verloren. Vanochtend onder de douche voelde ik wat van onder en het bleek weer zo'n gelige sliert te zijn met wat bloed erin. Het was echter wel zo'n 10 cm lang en op een paar plekjes was het weer wat roze gekleurd. Ik heb verder geen krampen in mijn buik, wel wat steekjes in mijn vagina, maar dat heb ik al weken. We hebben een paar dagen geleden een echo gehad ( inwendig ) en het hartje klopte. Ben nu alleen zo bang dat het alsnog fout zit.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mama24,

90% van de zwangere vrouwen verliest wel eens van dit slijmerijge bloed. Geen probleem, kan nog komen van de echo. Maar ook zomaar kan dit gebeuren. Zolang je geen krampen hebt en de rozige afscheiding niet helderrood bloed wordt geen zorgen maken. Wellicht heb je wel een schimmeltje als je al een tijdje last hebt van beneden. Hou het in de gaten en anders even langs de huisarts gaan.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina