Na eerdere stoppogingen elke keer na een paar uur weer gaan roken Echter heb ik gisteren middag mijn pakje weggegooid. Na het rot nieuws van mijn collega besefte ik in ene.. Ik kan wel eens nr 3 zijn als ik door blijf roken, dan hebben mijn kindjes geen mama meer! Inmiddels zijn we 24 uur verder ( het lijk niet veel maar voor mij is het heeel erg veel!!! ) en heb ik nog steeds niet gerookt en ook totaal geen trek in het roken. Ik mis de gewoonte wel (bij mn bakkie koffie bijv..) Maar thats it.. Ik ben dus stiekem best rete trots op mezelf
Zet m op! Roken is zo nutteloos!! Ik ben nu ruim 2 jaar rookvrij en nog elke dag blij dat ik toen die stap heb genomen!
En daar mag je best trots op zijn! Het is vooral een gewoonte om te roken. Bij je koffie en na het eten heb je ineens niks meer te doen. Voelt zo raar. Maar het went wel hoor. Hier na een flinke tegenslag weer gaan roken. Was net te kort gestopt blijkbaar. Gek eigenlijk, want roken maakt het niet beter. Als de rust wat is teruggekeerd ga ik zeker weer stoppen. Het ging tot dan toe eigenlijk best makkelijk. Zet 'm op he!
Super goed! En als je de behoefte krijgt, dan even dit allemaal terug lezen. Want we zijn natuurlijk hevig teleurgesteld als je weer gaat roken
Goed bezig. Ik deed bij hevige trek in een sigaret een mandarijntje eten, duurt ongeveer net zo lang (ook even alle draadjes wegpulken) en gaf me even afleiding.
Goed bezig. Eerste weken zijn het zwaarst. Probeer iets vervangend te doen als je wilt roken. Bij mij hielp even tekeer gaan met een tandenstoker
Goed bezig!! ZP is een goede afleiding! Ik ga ook de moed ooit nog eens opbrengen! Voor nu ben ik trots op jou!
Top! Het begin is er! Succes met volhouden, het gaat je vast lukken! Hier inmiddels ruim 3 jaar rookvrij, heerlijk!
Super ! Heb zelf ook heel wat jaren gerookt dus ken t . Lastig die eerste tijd ... Hier ook vooral de gewoonte ... Hier hielpen lolly 's en iedere keer denken: is nu al zoveel uur / zoveel dagen goed dus ga niet toegeven . Succes ! Je kunt het !