Juli of Augustus? ? ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door SheDevil, 1 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi,

ik heb adhv 35 dagen uitgerekend met de cyclus banner hoever ik nu zou moeten zijn, en dat ik in Augustus uitgerekend moet zijn.
    Maar volgens mijn moeder is dat eerder, dus in Juli.
    Ik heb pas over 4 weken een afspraak voor de 1e controle bij de vk, dus ik dacht misschien kan 1 van jullie mij vertellen of ik een Juli of een Augustus mama word...
    Ik zal even de cycli geven van de afgelopen maanden omdat die nogal verschilde.
    In het begin was het ongeveer hetzelfde als tijdens pil gebruik, maar daarna verschilde het een paar dagen..
    maart; 30 dagen
    april-mei; 35 dagen
    mei-juni; 36 dagen
    juni-juli; 34 dagen
    juli-augustus; 26 dagen
    augustus-september; 29 dagen
    september-oktober; 38 dagen
    Moet ik de 35 dagen aanhouden of mijn banner veranderen?

Alvast bedankt!

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Oh ja stom, vergeten te zeggen dat de eerste dag van m'n laatste menstruatie op 31 oktober was!

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

aan de hand van jouw cyclus en je edlm kun je haast niet berekenen hoe ver je zwanger bent. Er zit zo weinig regelmaat in je cyclus dat je daar niet mee kunt rekenen. Je kunt wel uitgaan van die 35 dagen om enigszins houvast te hebben. Maar uiteindelijk zal de echo de termijn moeten laten zien. Daar zul je dus toch op moeten wachten!

Mirjam

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ok Mirjam, het is niet anders.
    Bedankt voor je antwoord!

Deel Deze Pagina