Hoi, ik heb adhv 35 dagen uitgerekend met de cyclus banner hoever ik nu zou moeten zijn, en dat ik in Augustus uitgerekend moet zijn. Maar volgens mijn moeder is dat eerder, dus in Juli. Ik heb pas over 4 weken een afspraak voor de 1e controle bij de vk, dus ik dacht misschien kan 1 van jullie mij vertellen of ik een Juli of een Augustus mama word... Ik zal even de cycli geven van de afgelopen maanden omdat die nogal verschilde. In het begin was het ongeveer hetzelfde als tijdens pil gebruik, maar daarna verschilde het een paar dagen.. maart; 30 dagen april-mei; 35 dagen mei-juni; 36 dagen juni-juli; 34 dagen juli-augustus; 26 dagen augustus-september; 29 dagen september-oktober; 38 dagen Moet ik de 35 dagen aanhouden of mijn banner veranderen? Alvast bedankt!
hoi, aan de hand van jouw cyclus en je edlm kun je haast niet berekenen hoe ver je zwanger bent. Er zit zo weinig regelmaat in je cyclus dat je daar niet mee kunt rekenen. Je kunt wel uitgaan van die 35 dagen om enigszins houvast te hebben. Maar uiteindelijk zal de echo de termijn moeten laten zien. Daar zul je dus toch op moeten wachten! Mirjam