Ik heb nu sinds gisteren een beetje bloedverlies terwijl ik zaterdag mijn periode pas hoor te krijgen. Weten jullie misschien wat dit zou kunnen zijn? Ik vind het zelf namelijk nogal raar omdat ik normaal altijd precies een cyclus van 29 dagen heb...en altijd op zaterdag
Hallo.. het zou eventuele innestelbloeding kunnen zijn als het niet veel is maar een menstruatie kan ook natuurlijk ineens eerder beginnen je lichaam kan je heel goed voor de gek houden,als ik jou was zou ik gewoon even aan kijken of het veel of weinig bloedverlies is/word als het heel weinig is zou ik toch even een testje doen over 3a4dagen Veel succes!
jeetje wat spannend voor je. is het echt rood of meer bruin? weet je niet toevallig ook je temp als hij nog hoog is gebleven dan is het tot nu een goed teken. liefs esther
het is een beetje lichtrood, en heb ook helemaal een gevoel dat ik ongesteld ben ofzo...Normaal heb ik de eerste dag altijd heel erg buikpijn maar dit keer niet. En het is ook helemaal niet zo veel. Mijn temperatuur weet ik helaas niet, heb ik niet gemeten. maar snap er ondertussen helemaal niks meer van hoor... heb de laatste 2 weken al heel erg last van krampen, rommelende maag, moeheid en heb ook in 1 keer een cup groter. Maar ben toch een beetje bang nu dat het weer niet zo is... Word echt spannend...:S:S
Ben je al lang van de pil af? Ik heb erg lopen stunten toen ik net van de pil was... 27 dagen tot 31 dagen...
Jah al wel 3 jaar ofzo, kreeg er allemaal bijwerkingen van en ben er daarom toen weer mee gestopt. Vind het maar allemaal vreemd hoor... Voel gewoon helemaal niks nog, maar wel steeds een beetje bloedverlies... hoop zo dat het niet doorzet, maar ben bang van wel...
Bij mij is elke maand nog veschillend geweest. Wel altijd zere (.)(.) van te voren gehad. Deze maand eens een keer geen krampen van te voren! Dus toen ik ineens ongesteld was kwam het als een verassing (ook nog eens best vroeg, 6 dagen voor NOD). Roze afscheiding wel vaak van te voren. Succes!