Energie Drank

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Desie17, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    nou de tittel geeft het deels aan waar het over gaat

nou ik had dus weer is zin in energie drank en aangezien ik nooit van de bank af te branden ben ik ben zo moe en lui tijdens de zwanger schap en nu als ik 1 energiedrank drink dan ben ik helemaal fit en kan ik bijna niet stil zitten dus voor mij erg goed :p als ik moet schoonmaken drink ik gewoon energie en dan zit ik niet meer stil

moest het even kwijt vond het zo grappig meestal doe dat drinken mij helemaal niks en nu wel :p
    hebben jullie dat ook met bepaalde dingen die je eet of drinkt

(nu ik zwanger ben heb ik last van de gekste dingen)

2. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    Kan er gerust 7 op opdrinken achterelkaar hahaha
    maar volgens mij mag je het niet als je zwanger bent toch?

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Euh ik wil je niet veroordelen of zo maar volgens mij is het niet zo goed met al het spul wat er in zit. Ben dan ook benieuwd welke energiedrank je drinkt de een is natuurlijk slechter dan de ander.

Misschien zou je eens een gezonde smoothie met fruit, melk en groente kunnen maken heeft bij mij hetzelfde resultaat namelijk.
    Vanmorgen een glas melk, sla en een banaan en twee abrikozen in de blender en na twee minuten heb je een liter super lekkere sap. Drinkt zo weg en als het wat dunner wil hebben kun je er of nog melk of water bij doen.

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik drink het elke dag en kan niet meer zonder....heerlijk!!

Het is niet goed voor je en in je zwangerschap ook niet maar als je het beperkt kan het geen kwaad.

Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap gewoon afkickverschijnselen omdat ik het maar beperkte tot 1 of 2 blikjes per week. Ipv van elke dag!

5. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ik drink die van de aldi en inderdaad je mag het wel hebben maar niet te veel 1 per dag mag wel meer mag ook niet niet over dreven volgens mij niet meer dan 3 maar dat gaat bij mij ook niet want ik vindt het verslafend maar ga het alleen drinken als ik wat moet doen :p anders ben ik de hele dag een het stuiteren en dat is niet echt leuk :p

6. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ik heb het ook gedronken tijdens de zwangerschap en mijn kindjes zijn gewoon gezond en wel.
    Mijn vk zei toendertijd ook dat ik gerust 1 blikje mocht drinken tijdens de bevalling, want het kan mij een oppepper geven.
    1tje per dag kan geen kwaad toch.
    Maar ik word niet actief van energie drank.
    Zelfs tijdens de bevalling gaf het mij geen energie :p.
    Maar gewoon niet elke dag drinken.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Je schrijfwijze komt inderdaad al enigzins gehaast over zo zonder punten of komma´s ;)

8. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    klopt ik vergeet snel dingen en nee ik schrijf geen punten en komma,s snap er niks van en vindt het niks aan dan duurt het mij te lang :p (voor school doe ik het wel)

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dan heb ik niks gezegd. Ben eerder van de wat gezondere dingen maar moet ook zeggen dat ik die blikjes niet lekker vind. Maar wie ben ik ...

Geniet van je energie :D

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

sorry hoor maar energiedranken worden afgeraden tijdens de zwangerschap.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Niet zo best voor je als je zwanger bent

12. Yelice

Yelice Niet meer actief

Een blikje kan niet erg veel kwaad volgens mij.
    Ik zelf dronk het voor me zwangerschap wel maar nu niet meer ondanks dat ik best wat energie kan gebruiken :p
    Maar een kopje koffie drink ik wel gewoon , moet kunnen hoor.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

In een blikje energiedrink zitten tig kopjes koffie als je naar het cafeinegehalte kijkt, ik zou het niet drinken, dan maar op de bank hangen (trouwens, als je lichaam echt aangeeft dat je moe bent, kun je daar zeker als je zwanger bent beter aan toegeven dan dat je er doorheen gaat, want die energie is er dus gewoon niet eigenlijk). Maar zo denk ik erover.

14. silvermist

silvermist Niet meer actief

hahaha, geniet er van zou ik zeggen :)

mijn vk zei dat ik er ook max 1 per dag mocht ;)

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou, je zegt het zelf al. "Ik vind het verslavend." Lijkt me dan niet echt slim om het te drinken. Het is ook een verslavend middel, alleen al de cafeïne die er in zit, laat staan alle andere troep die er nog meer in zit. Totaal niet te vergelijk met 1kopje koffie.
    Op mijn werk (verslavingszorg) mogen clienten het ook niet drinken omdat het gewoon verslavende troep is.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Als je je nieren naar hun grootje wil helpen is energiedrank het beste ;)

Het lijkt me niet erg goed voor je en zeker niet tijdens de zwangerschap. Maar als jouw vk aangeeft dat het kan en je beperkt het zoveel mogelijk prima.

17. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Ik vind het maar troep! Zo'n chemisch zooitje in een blikje, bleh...

En mijn vk zei juist dat ik het niet mocht drinken, wat raar dat sommige zeggen van wel. Maar dat vind ik hetzelfde als roken (nee, vraag niet om daarover verder te gaan), dat wordt ook afgeraden, maar dan krijg je de opmerking:" volgens de vk is de stress erger dan een sigaretje" ..yeah right! Troep blijft troep hoe mooi je het ook bewoordt.

Maar verder moet jij doen waar je je goed bij voelt, al kan energie krijgen ook op een gezondere manier.

18. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Zalig vind ik het, maar heb er geen druppel van gedronken toen ik zwanger was

Mijn favoriet zijn de halve liter blikken Rockstar (volgens mij alleen nog bij de c1000 te koop)

19. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Nee TS zit echt te wachten op antwoorden zoals '' dat is niet goed als je zwanger bent '' ;)

Daar vraagt ze toch niet om ;)

20. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Darlagirl: Misschien kan ze het als hint opvatten??!

Deel Deze Pagina