Hoi, ik krijg met 32 weken een echo om te zien of mijn placenta nog voor de uitgang ligt. Weet iemand of dat een in- of uitwendige echo zal zijn?
Ik zou ook zeggen uitwendig; mits je een volle blaas hebt. Bel anders de echopraktijk even, als je dat geruststelt! Succes!
Weet niemand het uit ervaring? Ik heb juist het gevoel dat je het zo ver in de zwangerschap misschien uitwendig niet meer kan zien, omdat het kindje er voor zit.
Meestal uitwendig van wat ik zo hoor, maar soms ook inwendig omdat ze dan nog beter kunnen zien of ie al dan niet voor de uitgang ligt...zei de 20 weken echoscopiste
ik heb met 32 weken ook een echo gehad voor placenta ligging en eerst keken ze uitwendig en daarna inwendig. Is maar een hele korte echo en je krijgt meteen te horen hoe de placenta ligt. Heel veel sterkte hoop dat je placenta omhoog is gegroeid
de vk heeft bij mij eerst uitwendig gekeken, en de gyn heeft nog inwendig gekeken daarna. hij lag er niet meer voor. maar om het goed te kunnen zien, doen ze dat dus inwendig.