Late test positief

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babke, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo allemaal, aangezien de meeste hier zwanger zijn, stel ik mijn vraag hier ook maar even. Ik heb op zoek naar late testers. Ik ben inmiddels 22 dpo of als ik zwanger ben ruim 5 weken. Mijn temperatuur is hoog en vandaag zelfs weer een graadje hoger. Vandaar mijn vraag of er mensen zijn die ook pas zo laat of liever later positief testten? Ik had vanmorgen weer een negatieve k2v5. Oh ja en zet er ook even bij welke test je het fijnst vond?

Bedankt. Ik hoop dat ik hier nog wat hoop uit kan putten.:D en anders: "Schiet op met die ongi"!!!

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik vond dat ik vrij laat teste 18 dagen na dpo! Maar die van mij was dan ook onmiddelijk positief! Ik test gewoon met 2 van 5 euro trekpleister! En heb er 2 van de dirxx gehaald ! Voor iederee. Verschillend denk ik! Hoop dat je snel positief test!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik testte bij mijn zoontje pas licht positief op 18dpo met de kv 2v5.
    Deze keer op nod knal positief.

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik denk persoonlijk dat je pas dag 29 een eisprong hebt gehad en dus nu nog te vroeg test.

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik teste bij de eerste 5 dagen na nod licht positief en dat was met die van de etos en 2 voor 5 van kv.
    Bleek bij de echo ook bijna 7 dagen achter te liggen dan ik dacht.
    Nu teste ik voor nod al positief en lag ik 2 dagen voor.
    Kan zijn dat je een laat ei en/of late innesteling hebt.

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zie mijn onderschrift!

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @mw 21, en hoe ver bleek je achteraf te zijn? Had je wel ergens in het midden van de cyclus de bevruchting gehad of was je eisprong achteraf later dan normaal?

@ikdus. mijn ei weet ik 100% zeker. Die tempkaart is pas gestippeld geworden sinds gisteren, omdat het nu langer duurt, maar ik heb altijd ovulatiepijn, toen ook en ik had 2 dagen waterig slijm en die dag vruchtbaar slijm. En daarna alleen witte vloed die plakte, niks vruchtbaars dus.
    Is in de andere maanden ook niet anders geweest, vandaar.
    Wat misschien ook goed is om te melden, is dat ik pas sinds vorige week maandag goed temp (via de anus), daarvoor was het mondeling. Heb toen maandag gekeken wat het verschil was en dat bij al die anderen opgeteld. Is dus vermoedelijk een vertekend kaartje.

Ik weet/voel/denk dat er echt wel iets is. Ik heb in de week na mijn ei ook soms 1 druppeltje bloed gehad wat ik nooit heb. Het kan dus of zo zijn dat ik weinig hormoon aanmaak of dat het niet goed zit, maar nog naar buiten moet komen. Ik hoop natuurlijk op het eerste, maar houd ook zeker rekening met het laatste. Al biedt MW21 mij wel hoop :D Dan heb ik nog een ruime week te gaan.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aah vandaar, je kaartje ziet er inderdaad vreemd uit haha.

Dat hele afscheiding heeft bij nog nooit geklopt en bij genoeg andere ook niet. Daarom kijk ik er niet naar. Veel mensen raken ook in de war door sperma en afscheiding.

Nouwja spannend dus, hopelijk straks een posi test dan eindelijk !

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij mn dochter testte ik pas heel laat echt positief. Dagen na ovulatie weet ik niet meer omdat we daar niet zo mee bezig waren, maar op zondag avond deed ik een test, negatief. Maandag ochtend moest ik spugen op mn werk, 's middags die test bekeken; een streepje, heeel fijn. Kon ook een indroog lijntje zijn. Dinsdag weer getest en veel meer als na 5 minuten een heel dun lijntje. Maandag erop kwam Moeders voor Moeders en ook toen moesten we langer als 5 minuten op het positieve streepje wachten. Die mevrouw zei toen "Hij is positief, maar het duurt gewoon heel lang" het resultaat is vorige week 1 jaar geworden :) Deze zwangerschap wou ik nog even wachten tot mn langste cyclus ( 35 dagen ) maar voelde me zooooo moe, en binnen een paar seconden KNAL positief dus waarom 't bij mn dochter zo lang duurde weet ik ook niet.

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Bij mij was mijn ei veel later

Deel Deze Pagina