Hallo, Ik heb sinds deze week een stoomapparaat om mijn vloer mee te stomen. Net voor het eerst gedaan, en ben er super blij mee!! Wat een goed ding! Doen jullie er alleen water in? Of ook nog een schoonmaakmiddel? Of misschien dettol een idee? Ben benieuwd!
Ik gebruik zelf alleen kraanwater(onthard) voor de stoomreiniger. door de stoom komt vuil al los van oppervlak! Buitengewoon aparaat hè, gebruik m zelf ook, echt ideaal
het idee is toch reinigen door middel van stoom zonder chemicalién. dan moet je die er ook niet bij gaan gooien.
Daar wil ik meer van weten... Hoe heet dat ding? Altijd een gevecht hier om te vloer schoon te krijgen...
Hier mag er ook alleen water in. Als de vloer echt heel vies is (na een kinderfeestje oid) dan maak ik de stoffen doek nat en doe er wat blue wonder op. Dan komt het schoonmaakmiddel niet in het apparaat zelf.
Ik heb hem online gekocht. Die van mij kwam als 1 vd beste uit de testen Clatronic. Iets van 50 euro maar!
Ik leen af en toe zo'n apparaat van mijn schoonouders. Een karcher, super dingetje en inderdaad geen schoonmaskmiddelen nodig.
Ik heb een parketvloer! Hij is nog nooit zo mooi schoon geweest... Weer als nieuw!! En het gaat net zo snel als dweilen! Ik vind het nu al een super aankoop!!!
Ik heb er één van Karcher voor mijn laminaatvloer. Maar daar mag je alleen water in doen en geen schoonmaakmiddelen. Ook hardnekkige vlekken worden moeiteloos schoon zonder chemicalien. Het is trouwens ook ideaal voor de badkamer, toilet en keuken.... eigenlijk alles!