Zouden jullie politie bellen? Tegelijk ook een waarschuwing voor jullie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Minime3, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Ik ken iemand waar mijn schoonfamilie mee bevriend is geweest en die is een half jaar geleden veroordeeld voor bezit van kind.er.po.rno. Hij is in hoger beroep gegaan en deze zitting is nog niet geweest. Ik had dit nooit van hem verwacht en ook geen signaal ofzo gemerkt bij hem. Hij heeft notabene nog op onze trouwdag muziek gemaakt!
    Nou is het zo dat ik hem ook op mijn fb heb gehad en daar had ik foto's van mijn kinderen op staan. Nu twijfel ik of ik de politie moet bellen omdat ik bang ben dat hij ook foto's van mijn kinderen heeft gebruikt. Ik heb geen naaktfoto's erop gehad ofzo maar je hoort wel dat die zieke lui fotoshoppen met gewone foto's.
    Ik heb al denk ik zo'n 2 jaar geen fb meer. Maar hem dus wel altijd in mijn lijst gehad.
    Ff jullie mening gevraagd..

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Jeetje zeg!!! Ik zou denk wel even bellen of ze het willen checken voor je...

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik zou ook even bellen. Puur voor mijn gevoel

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    ja voor mijn eigen gerustheid zou ik ook zeker weten bellen

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    zou ook gewoon even bellen...dan weet je maar iets toch?

6. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Als je zou willen weten of hij ook fotos van je kinderen heeft gebruikt dan zou ik bellen ja.

7. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ik werk veel bij de zedenpolitie. Denk dat ze je daar aan de telefoon geen antwoord over geven.
    Als jouw kinderen in het onderzoek naar voren zijn gekomen, had je dat al gehoord (of krijg je te horen als onderzoek nog loopt).

8. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Maar kunnen ze dat altijd achterhalen dan?
    Ik heb al 2 jaar geen fb meer en weet geen andere manier hoe ze kunnen weten of dat mijn kinderen zijn.

9. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Geen idee. Ben zelf geen agent...

10. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Heeft hij het ook vervaardigd? Of enkel gedownload en verspreid?
    Kan je in vonnis vinden!

11. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Ik weet niet hoe ik zijn vonnis in zou kunnen zien, maar ik weet dat hij veroordeeld is voor bezit en verspreiden ervan.

12. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Heb toch gebeld. Bij de politie konden ze mij niet helpen,maar moest de vraag bij OM neerleggen. Hier kreeg ik een voorlichter aan de lijn. Deze heeft mijn vraag bij het OM neergelegd en binnen paar dagen word ik terug gebeld.

13. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed dat je er achteraan gaat.

14. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Pff heftig :(
    Aan de ene kant denk ik van ik zou er informatie over inwinnen ja en andere kant wil je zo iets afschuwlijks wel weten?
    Stel hij had foto's van jou kindjes (bewerkt of gewoon met kleding) wat wil je dan met die informatie doen? Ik denk niet dat ik er gelukkiger er zou worden en het (achteraf) liever niet wist.
    Maar dat is wat ik denk!
    Brr krijg er rillingen van! Wens je heel veel sterkte ook want het lijkt me verschrikkelijk om het mee te maken dat iemand die eigenlijk zo dichtbij je was zo iets doet/heeft.. Pfff

15. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Had niet alles gelezen en zie nu staan dat hij ook veroordeeld is voor verspreiden!!
    Ja dan zou ik het ook willen weten idd!! Ik hoop dat je snek antwoord krijgt en dat hij het niet had!

16. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Ik zie dat je inmiddels al gebeld hebt, dus geen advies meer nodig.

Ik zou zelf niet hoeven te weten of foto's van mijn kinderen gebruikt zijn. Zeker niet als de enige foto's die gebruikt zouden kunnen zijn, gewone facebook foto's zouden zijn.

17. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Ik hoef de foto's ook niet te zien. Als dat kan. Ik wil weten of ze er zijn en wat ik kan doen om eventueel mijn kinderen te beschermen. Wel had de politie nog gezegd dat het vaak wel geheim word gehouden. Dus ben benieuwd. Afwachten dus...

Hoop natuurlijk dat hij nog enig respect heeft kunnen houden naar onze familie toe om dat niet te doen. Maar je weet het gewoon nooit . Ik had dit gewoon nooit van hem verwacht.

18. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Daarom ben ik altijd voorzichtig geweest, ik post niks openbaars.. Helaas is er altijd wel een familie lid of twee zonder genoeg hersencapaciteit om dit zelfde respect over te nemen.. Maar die posten dan ook echt pics van alle kids in de fam enz.. Ik sla vaak wel een kopie op van de betreffende foto's..

Deel Deze Pagina