Hey dames, Misschien kunnen jullie mij helpen. Binnenkort heb ik een personeelsuitje met een dresscode. Het gaat namelijk om een treinreis die zich afspeelt in 1940 in Parijs. Kunnen jullie mij helpen. Ik wil niet veel geld uitgeven want ik zal het maar 1 keer aantrekken. Als ik jaren 40 jurkjes of zo vind dan zijn ze al snel zeer prijzig.
https://www.carnavalskleding.nl/zwarte-charleston-hoofdband/ Zoiets + een zwarte boa en klaar is kees.
Heb je een rok? Die evt wat hoger dragen en een trui of blouse eronder die je dr in stopt. En dan een haarband? Ik vind het wel bizar dat je daar letterlijk geld aan uit zou moeten geven.
Ja die tijd waren het toch veel jurkjes of rokken met blousje. Misschien eens bij kringloop winkel kijken? Of op marktplaats ofzo.
Het is ook niet bedoeld dat je met een heel outfit hoeft te kijken maar een haarband zoals de link hiervoor is al leuk met evt een little black dress. Thanks voor het meedenken!
Bizar? Ik vind het juist superleuk altijd als we bij een personeelsfeest een gave dresscode hebben. Disco, gala, 80s, Ibiza style, we hebben al veel themafeestjes gehad. Ik geef ook met veel plezier 50-100 euro uit aan een leuk jurkje en foute accessoires.
Ik zou zeggen: een rok op knielengte met een ouderwetse bloemetjes blouse erin gestopt. Lage schoentjes met sokken erin. En dan van die pastelkleuren, zachtgeel of lila ofzo. Dus inderdaad naar de kringloop en oma blouzen zoeken
Ik vind het wel raar. Je wordt toch op kosten gejaagd, ik zou bijvoorbeeld echt niet zomaar 50-100 euro hebben klaarliggen om verkleedkleren te gaan kopen hoor. Ook niet willen trouwens. Personeelsfeestje, hartstikke leuk, maar geen dresscode.