Ik ben sinds kort om wat kappershampoo betreft. Eigenlijk door een vriendin van mij, die als kapster werkt en mij een fles gaf voor mijn verjaardag . Het is echt een wereld van verschil met o.a. John Frieda (wat ik normaal gebruikte), want daar ging maar haar toch echt flink van pluizen. Over SYOS praat ik niet eens meer... MAN wat een ramp was dat. Ik ben dus uiteindelijk overgestapt naar Bonacure van Schwarzkopf en daarna heb ik de Supreme Keratine lijn geprobeerd. Ook van Schwarzkopf trouwens. De eerste vond ik lekker, maar verder niet echt bijzonder. De twee zorgde er al voor dat mijn haar super zacht bleef en de pluis er uit haalde. Maar ik ben wel benieuwd of er dames zijn die ervaring hebben met Kerastase? Ik heb de Cristalique shampoo en conditioner besteld (voor een redelijk prijsje trouwens ) en ik hoop dat het wat is. Of zijn er andere merken waar jullie mee weglopen? Zo gebruikte een vriendin van mij CHI, maar daar werd haar haar echt super vet van. Ik zoek nog een blijvertje, namelijk .
Ik heb die Cristalliste of hoe het heten mag, en ik vind 'm crap. Sorry Heb van Kerastase ook de volumevariant en daarvan ben ik ook niet erg onder de indruk. Er is niks mis mee verder, maar voor 20,- per fles had ik meer verwacht.
Ik gebruik nu al een jaar deze: https://www.google.nl/search?q=loreal+kappers+shampoo&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI6Lud_fORyAIVjD8UCh3wvgQV&biw=1920&bih=969#imgrc=35Zv6B6b7RdC8M%3A En ja hij werk prima! Oké hij is prijzig maar doe met zo'n flesje zo ongeveer 4/5 mnd ( dus als je het bedrag dan deelt is hij goedkoper als een flesje andrelon ) Daarbij wordt mijn haar niet zwaar en blijft het langer schoon. Ik gebruik van die lijn ook de mousse en haarlak. ( overigens koop ik hem niet bij de kapper maar bij de groothandel dat scheelt alweer een 10tje per flesje )
hier gebruik ikzelf altijd dat blauwe flesje van kerastase voor gevoelige hoofdhuid ivm wondjes op hoofdhuid. Ik zweer erbij en inderdaad wat eerder gemeld is ik doe ook een maand of 4 met een flesje.
Ja dat merk ik ook. Ik wel iets minder lang, want ik best een bos haar . Maar zeker 2 maanden met een flesje. Met een tube John Frieda deed ik inderdaad net een paar weken. Hooguit! En dat terwijl ik om de dag -of zelfs om de twee dagen- mijn haar was.
Ik gebruik sinds dit jaar, na veel andere merken te hebben geprobeerd, Davines Oi. Echt, het beste wat ik ooit heb gebruikt. Van Kerastase tot Farouk. Davines maakt mijn haar super mooi. Ik heb behandeld haar, dus droog en pluizig omdat ik een flinke slag in mijn haar heb. Zo ziet mijn haar er nu uit, zonder stylingproducten en in flinke lagen want ik had vorig jaar het briljante idee om mijn haar te blonderen. Dus een heel stuk er af, en gewoon verven in mijn eigen haarkleur. Maar ben momenteel heel tevreden met de conditie van mijn haar.
Ik gebruik morrocain oil en ik ben er heel tevreden mee. Een keer in de 2-3 weken doe ik thuis een olaplex masker in en dat is ook zeker een aanrader!
Ziet er goed uit Aszz. Mooie kleur ook, haha. Die heb ik ook :-D. Het is echt even puzzelen welke shampoo echt voor wow zorgt, maar ik ga nooit meer terug naar supermarkt haha. Dat weet ik wel.
Hier al jaren shampoo van de kapper wereld van verschil met drogist shampoo. Ik wil nooit geen andere meer. Mijn zusje vond het altijd onzin maar sinds kort heeft ze ook 1 fles gekocht bij de kapper en geprobeerd en ze is helemaal om. Weet zo uit mijn hoofd het merk niet Zal dadelijk even kijken.
Ik ga ook niet meer naar de drogist maar naar de tuinen. De shampoo van yesto is echt ideaal! Ruikt super lekker en mijn haar is sterk verbeterd! Plus 0 ingredienten die je haar schade aan kunnen brengen die in alle kappersshampoo's wel zitten net als de shampoo's van de drogist etc!
Ik heb veel geprobeerd van duur kappersmerk, tot lush tot gewoon andrelon, niets beviel. Tot een vriendin mij wees op Kneipp, omdat ze bijna nergens tegen kon vanwege allergieën gebruikte ze die. Dit ben ik ook gaan gebruiken en het bevalt me super! Als cremespoeling gebruik ik die van Rituals. Zaaaaalig!
Ziet er mooi uit! Denk dat ik dit ook maar eens ga proberen, eerst had meer pluis? Ik heb heel droog pluizig dik haar met slag. Welke gebruik jij? Ik heb tot nu toe nooit echt verschil gemerkt met kappershampoo. Gebruik nu vaak aussie, maar vind ik ook niet super, ruikt wel lekker.
Ik gebruik Fuente, heel tevreden mee. Ik heb even een uitstapje gedaan naar producten van Lush, maar ik krijg enorm dof, droog haar dat wél heel snel vet wordt. Geen geslaagd project dus..hoewel ik wel heel erg pro het idee van de Lush ben.
Ik gebruik nu een jaar of zo de So Pure lijn van Keune. Groene fles. En een haarmasker met argan olie. Ik ga nooit meer terug naar een supermarktmerk!
Ja ik had eerst ook heel erg pluizig haar, en deed ik er altijd olie in om het enigzins onder controle te houden. Dat is nu helemaal niet meer nodig. Ik gebruik OI van het merk Davines. Is een Italiaans merk.