Ik zie deze truien nu zoveel voorbij komen in folders en dergelijke. https://www.google.nl/search?q=kersttrui&espv=2&biw=1280&bih=680&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjNtYqhkd_QAhViCcAKHdsWCJkQ_AUIBigB Ben wel benieuwd of jullie of jullie mannen echt zo'n trui zouden dragen. Vinden jullie het hot or not?
Hot! Maar mijn man vindt het afzichtelijk en weigert om het langer dan 5 minuten aan te trekken. Ik moet het dus doen met een foto-momentje, maar kan er helaas geen hele kerstdag lang van genieten
Mijn man niet, maar mijn dochters en ik hebben alledrie dezelfde trui van de Hema Ze hebben ook een mannenvariant, misschien geef ik die nog aan mijn man. Lekker aan met Kerst, heerlijk
Ik geloof niet dat mijn man en ik zoiets zouden aantrekken. Maar ik zag net ook een roze kersttrui in de folder van Lidl. Die zou ik nog wel leuk vinden voor mijn dochter. Maar ik zou het dan niet alleen met kerst bij haar aantrekken denk ik.
Ik vind dit soort truien (voor volwassenen) echt ver-schrik-ke-lijk. Ik dacht dat ze bedoeld waren als grap, een verwijzing naar de eerste film van Bridget Jones - dat is toch wel mijn eerste associatie. Maar er zijn dus echt volwassenen die zo'n trui VRIJWILLIG aantrekken?! Ik kan me echt niet inleven dat iemand dat met serieuze bedoelingen doet. Maargoed, hier trekken we met kerst uberhaupt geen trui aan. Wij gaan altijd netjes gekleed in pak en jurk. En ik kan me voorstellen dat sommigen juist dat verschrikkelijk vinden. Ieder zijn ding.
Ik vind ze leuk! Mijn man zou er nooit eentje dragen.. Maar ik heb er wel eentje, en mijn zoontje ook
Jep de week voor kerst naar mijn werk. Overigens ook gewoon naar de pub en helemaal op national ugly Christmas sweater day! Overigens zijn de kinderen hier ook voorzien van foute kersttruien en mijn man heeft er zelfs eentje van zijn voetbalclub.
Ik vind het lekker fout en juist een mooie tegenhanger tegen het (in mijn ogen) soms wat overdreven netjes gekleed zijn tijdens de kerst. Dat laatste kan ik ook waarderen hoor, maar ik vind het contrast dus wel leuk Overigens combineer ik hem met een net zwart jurkje, panty en pumps/laarsjes en heb ik hem meer voor even in het begin en buiten aan: binnen zou zoiets mij echt veel te warm zijn.
Ik vind ze foei lelijk en ieder jaar krijgen mijn kinderen ze weer met sinterklaas van mijn schoonouders en hun vinden ze super. Ik zou ze zelf nooit kopen en ben altijd blij als ze al vrij klein gekocht zijn, dan kunnen ze snel weer weg.
Ja lekker fout. Vorig jaar met kerst aan gehad, mijn man ook, we hebben er echt voorpret mee gehad om ze uit te zoeken.
Ze zíjn ook lelijk he, that's the point! Ik denk niet dat iemand 'm aantrekt omdat het zo'n prachtige trui is
heerlijk!!! We dragen ze al jaren met kerst! Hoe gekker hoe beter! Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de truien van Siriel dit jaar
Nee dat snap ik maar ik vind het gewoon jammer als de rest probeert er leuk of netjes uit te zien en er zitten dan van die kersttruien tussen.
Ja leuk! Ik heb dat over de top netjes nu wel gezien. Doe mij maar lekker foute kersttruien of kerstpyjama's