10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hierbij dan DEEL 4 alweer meiden!

Veel kletsplezier maar niet teveel hoor :D;)

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Joehoe deel 4 alweer geopend.
    Mijn menu tot nu toe:

Ochaaltje magere yoghurt met kellogs ( 10.00)
    T: glas water en plak indische cake.
    L: soepkom magere yoghurt met kellogs
    glas optimel drink.
    T: 2 flesjes water ( sporten) en misschien nog kiwi.
    A: nog geen idee... heb wel zin in pasta, maar ja gister ook gehad...
    iemand nog een leuk simpel idee? met niet te moeilijke ingredienten?
    ( heb nog champignons..)
    T: water en koffie.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat een weertje dames net heerlijk een poosje in de zon liggen lezen.
    Heb net mijn boterhammen op en ga nu even een rondje fietsen en verse boontjes halen voor vanavond.

@Renieta wij hadden van de week noedels gekookt in groente bouillon en dan had ik 2 bakjes champignons gebakken met ui,knoflook,peper,zout en op het laatste wat peterselie erdoor en wat ketjap en het was echt heerlijk! Oja en er zat nog een klein beetje rundergehakt doorheen.
    En we hadden er een tomaten salade bij.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamavesmee, op zich wel,maar ze maakt wel veel gebruik van dezelfde producten.Wat weer erg fijn is met boodschappen doen,
    Leuke avond gehad dus :)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Deel 4 al weer.. Rianne, je stond vooraan en te popelen om hem te openen of niet?!;) Wanneer zijn die -10 er bij jou eens af?!:p

Renieta.. prima menu tot nu toe toch? Receptje met champignons? Groente omelet of Bami maken met champignons, roerei er door.. Evt wat gebroken sperziebonen of prei.. ( gil maar wat).. Of.. Gekookte aardappeltjes met tartaartje ( uitje en champignons er bij bakken ) groente er bij! Lekkerrr..

Moppie..Druk dagje vandaag! Veel plezier met je schoonfamilie vanavond..

Butterfly.. Ok, Esmee gaat dus naar de KDV.. en misschien kun je je diensten dan zo plannen dat het uitkomt met de uren op het kdv?

Zustertje.. 1800 lijkt me prima meid.. Heb met 1600 al het idee de hele dag aan het eten te zijn!

Hier hangt de was al weer te drogen, beddengoed van Esmee zit er nu in ( ouders roken dus alles stinkt :x)

Net bij de supermarkt pistoletjes en filet mee genomen.. Gaan Esmee en ik eten als lunch.. Esmee is gek op filet..:D

Verder nog peren en meloen meegenomen.. Die is inmiddels ook al geslacht en ligt in stukjes in de koelkast.. Jummie!:D

Menu tot zover:

O: kwark met muesli

T: klein koekje en 1 peer.

L: 1 pistolet met filet american en 1/2 water.

T: meloen.

A: nasi

T: Pepsels..

6. MamavEsmee

Kaatje.. Ja dat is het fijne van Sonja i.d. Ik deed Sonja op mijn eigen manier..;)

7. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou dames,

ik ga even boodschapjes doen!!

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

*pas op! klaag alarm*

bah bah bah ik heb er echt totaal geen zin in vandaag!
    heb last van mn darmen, heb last van mn buik (baarmoeder / bandenpijn) en alles doet gewoon zeer. kan om het minste of geringste in janken uitbarsten... pffffttt en dan alles wat nog moet gebeuren, bah bah bah!!! ik houd al helemaal niet van verplichtingen, en dan nog zoveel wat klaar moet in huis voordat schoonouders er zijn. ben er gewoon letterlijk ziek van :(

*einde klaag alarm*

ps. broodjes met kruidenboter en cup a soup was lekkerrrrr... ga nog meer eten nu... grrrr....

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hmm komen alweer lekkere menu's voorbij.
    Die van die noedels? is dat lekker?

Ik heb nog tagliatelli met champihnon in soort champgnonsaus in vriezer liggen en een pasta met spinazie.. dat zou ik ook wel kunnen eten.

Morgen ga ik tartaartje met gek.aardappelen eten en denk bakje rauwkost :D
    Moet zoiezo dan even aardappels halen...

10. MamavEsmee

Pasta met spinazie mag je niet opnieuw invriezen he? Ivm Nitraat!

Renieta.. Je hebt genoeg keus qua eten geloof ik!:)

Heb trek.. Ga mijn pistoletje smeren en samen met Esmee een hapje eten..

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Dit komt uit de vriezer.. is kant en klaar als ware, net zoals die taggiatelli, heb ik bij de lidl vandaan.

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Renieta, lastig he, om steeds weer iets te bedenken om te eten.
    Had laatst een site gevonden waar je in kon voeren wat voor product je nog in de koelkast had liggen en welke recepten je kunt maken met dat product. Maar welke dit was?
    Je hebt nog champignons dus. Misschien een champignon soepje?
    Of je maakt een lekkere groentesoep met veel groente en de champignons en iets erbij? Vind het ook altijd lastig. Ik kook vanavond met mijn client, dus die heeft de boodschappen gedaan. Geen idee wat ik eet dus. Voor manlief een bami pakket gehaald.

@Mamavesmee, had haar liever naar de PSZ, maar jah, is ze nog te jong voor. En mijn ouders en schoonmoeder wil ik niet meer zoveel vragen. Mijn moeder heeft een hernia en ik merk aan alles dat het haar teveel wordt alleen geeft ze niet toe. En dan het roken :(. Ik heb het er zo vaak met hun over gehad, niet waar Esmee bij is. Elke keer beloven ze op de dag dat Esmee komt het huis rookvrij te hebben. Dat gaat een week goed en nu roken ze gewoon weer de hele dag in huis, maar dan niet als Esmee er is. Maar goed, dat is buiten de afspraak. En ik krijg er een beetje genoeg van om het elke keer te zeggen. Het is hun huis, ik kan daar ook niet over beslissen, maar ik kan wel beslissen over mijn kind. En dan breng ik haar toch liever naar de KDV. Gooi het een beetje op: "ik merk dat het jullie teveel gaat worden, en straks met de baby erbij moet ik een andere oplossing zoeken". En dan knikt ze wel, en begrijpt ze dat ook.
    Mijn schoonmoeder is de jongste ook niet meer, en ook aan haar merk ik dat ze doodop is als ze Esmee een dag heeft gehad.
    Voel me al schuldig als ik haar vraag. Ik wil de KDV combineren met mijn werk, maar gezien ik dit jaar niet zoveel meer werk wil ik tot 3 dagdelen gaan aanhouden. En aan het eind van mijn zwangerschap is het ook wel lekker denk ik. Iets meer rust. Maar vind het wel moeilijk hoor. Daarom wil ik haar een paar keer brengen op een middag dat ik niet werk, dus dat ik in de buurt ben i.p.v meteen werken en haar daar brengen. Wil het KdV nog even bellen.
    Heb nog wat vraagjes. Ga ik nu doen, stel het al steeds uit..... omdat ik het toch wel moeilijk vind.

Esmee ligt weer op bed!
    We zijn even om boodschappen geweest, lekker op de fiets geweest. Daarna samen fruit gegeten. Stofgezogen, ramen aan de buitenkant gewassen, binnenkant had ik vorige week gedaan.
    Nu even wat belletjes doen, en dan lunchen!

De tijd vliegt voorbij zeg!

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Die 10???
    Dat duurd nog wel even hoor!!! Denk ik voordat ik eens op die 93 ben?!
    Humbley deel 3 en ikke deel 4 :D :p

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamavesmee, ik verander af en toe idd ook dingen bij Sonja. nu mocht ik als lunch bv 2 appels, 1 kiwi, 1 sinaasappel en een opkikkertje. Niets voor mij. Dus heb twee boterhammen genomen

Moppie ow jee lang leve de hormonen

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Moppie, hormonen doen rare dingen met je.
    Ze nemen een loopje met je meid. Dikke knuffel en kop op he!!

Mijn dagje:
    O: 2 boterhammen met 2 gebakken eitjes, glas melk en kop thee.
    T: 1.5 peer en 1 kiwi.
    L: 4 boterhammen, 2 belegd met ham en kaas, de andere 2 broodjes erop.
    T: Stukje ontbijtkoek of sultana.
    A: Geen idee.
    T: Stukje ontbijtkoek of sultana, net wat ik die middag heb gehad.
    En voor mee naar het werk ( late dienst ) zoute pepsels. Heb in de auto naar huis altijd trek. Kan beter in de auto al wat eten dan eenmaal thuis, want dan ga ik snaaien.

16. MamavEsmee

Ok, klant en klaar? Klinkt wel goed namenlijK!!

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja leek mij ook wel erg handig.
    Heb de knoop doorgehakt.
    Ga vandaag tartaartje met gekookte aardappelen ( durf k haast niet te eten...) en denk dat ik een bakje rauwkost mee neem van de groenteboer :D

Nu zo eerst de wc schoonmaken, stofzuigen, 2e was ophangen.
    Daarna me haar wassen en me opfrissen, sporttas klaarmaken en dan om 15 uur heb ik slim belly.

Vanavond lekker thuis, was vouwen en strijken.
    Verder beetje tv kijken denk ik.

18. MamavEsmee

Butterfly.. Hier ook ee probleem met het roken hoor! Heb het campingbedje nu buiten te luchten staan.. Bah!:( Esmee ruikt ook altijd een beetje smoezelig als ze er weg komt.. Net lekker schonen kleertjes aan en toen naar bed! Mooie menu heb je weer. En met het KDV is het vast zo goed te regelen.. En als je naar school gaat heb je in iedergeval een vaste dag. Heb je een flexibel KDV?

Kaatje.. Fruit als lunch is voor mij ook niets.. Vind het meer een tussendoortje.

Zo, Esmee ligt lekker op bed.. Ze was erg moe.Toch wat minder goed geslapen vannacht denk ik. Mijn tas voor het werk staat klaar.. Straks even de honden uitlaten en tegen kwart voor 3 moet ik bij mijn zusje zijn..

Net nog even een afspraak gemaakt bij de dierenarts. Onze hond stinkt echt giga uit zijn bek.. Echt heel erg vies.. En je ruikt het constant. Morgen kon ik al terecht. Worden onder narcose de tanden schoongemaakt en rotte tanden getrokken.. Arm beestje. Maar hopenlijk is dan de lucht wel weg!;) Hij is altijd erg ziek van narcose.. dus mag de bench wel even opzoeken, anders kan ik vrijdagochtend het hele huis schoonmaken!;)

19. MamavEsmee

Renieta.. Er is niets mis met aardappels hoor. Je eet toch ook wel pasta? Succes met sporten meid! En jij hebt ook een druk dagje..

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja dat weet ik, maar toch om de een of andere manier ben ik ontzettend bang om aan te komen.
    Wat voor aardappels zijn lekker?

Deel Deze Pagina