Dank voor jullie reacties! Ik voel me niet aangevallen, ik merk zelf ook dat het volledig uit de hand loopt. Ik herken deze klachten van mezelf. Het gaat al een hele tijd heel goed, therapie afgesloten en sinds mijn zwangerschap en dus onder invloed van hormonen lijk ik wel een terugval te hebben Note, ik heb nog een lijntje met mijn therapeut en ik denk dat het tijd wordt om haar weer te contacten want zelf lukt het even niet meer. Ik ben overigens wel gerustgesteld wat betreft de carrotcake dus dat is wel weer positief
Niet fijn dat het nu weer zo opspeelt meis. Ik hoop voor je dat het gauw beter hanteerbaar is. Succes. Door je topic heb ik al de hele dag zin in carrot cake. Ben vandaag bij de AH geweest, heb me daar afgevraagd wat ik nou ook alweer perse wilde hebben. Kon het niet bedenken, mijn geheugen is een grote zeef.... Nu zie ik dit topic en weet ik het weer: het was carrot cake
Bij de brood/koekjes afdeling. Ligt ter hoogte van de versere saucijzenbroodjes en luxe koeken. Briljant is het