Lichtroze afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nenna185, 25 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Hallo!

Ik heb dit weekend positief mogen testen, natuurlijk direct honderd gedaan haha

Afgelopen woensdag had ik wat steken en vrijdag begon ik de dag met lichtroze afscheiding ik wist direct: innesteling! Sindsdien alles positief en het lichtroze hield al gauw op.

Maar nu elke dag wel bij 1 of 2 x plassen heb ik nog wat lichtroze en nu ben ik zo enorm bang dat ik alsnog ongesteld wordt. En vanochtend was het ietsje donkerder maar nu ook niks meer..

Iemand dit ook gehad en alsnog een mooie gezonde zwangerschap/kindje?

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Had idd om en nabij mijn nod nog wat lichtroze en daarna hield het wel snel op. Nu al weer ruim tien weken zwanger. Bij de eerste had ik het ook die kruipt vrolijk in de rondte...

3. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Wat fijn je snelle reactie! Ik heb vandaag dus ook mijn nod en ben zo bang! Mijn moeder stelt me ook al gerust en vl ook van je hebt niet voor niets positieve testen! En ik ben sinds woensdag grieperig en veel hoesten.. en las dat Door hoesten de vaatjes ook kapot kunnen gaan en je dus een lichte bloeding krijgt.. straks eerst maar weer even testen halen en mezelf gerust stellen haha

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Bij mijn mk werden de testen alleen maar heeeel licht positief en begon ik een paar dagen na nod weer met spotting. Toen waren ze al negatief en kwam het snel los

5. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Ik had ook rond nod wat bloedverlies, is door gegaan tot week 15. Maar nog steeds zwanger. Als de testen de komende dagen blijven oplopen heb ik goede hoop voor je.

Deel Deze Pagina