Ik ben opzoek naar een wit wiegje, waar ook een schommelfunctie op zit. Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk *Hollander!*. En het liefste inclusief matrasje. Wie o wie?!
Ik heb een wit wiegje, maar dat kan niet schommelen. Ivm het voornemen een cosleeper aan te schaffen bij een tweede en ivm een aanstaande verhuizing, mag hij opgehaald worden voor 10 euro. Er zit een wit zijde hemeltje bij, zitten paarse bloemetjes op genaaid, maar kunnen er makkelijk af (en eventueel iets anders erop). Mag afgehaald in Leiden.
@ Ireen: Als het een wiegje zou zijn dat precies aan mijn eisen voldeed, was het misschien de moeite waard. Maar wij wonen in Drenthe. En ik wil erg graag een wiegje dat kan schommelen .
ik heb alleen deze in de aanbieding... http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/230989-nostalgische-jaren-60-wieg-incl-matras.html#post8225406 kan niet schommelen tenzij je er zelf nog een 'schommel poot/ onderstel' bij maakt woon wel in drenthe
Ik heb wel een wiegje staan met schommelmogelijkheid, maar hij is niet wit. Maar ja schuren en verven en dan issie wel wit natuulk. Zit ook een matrasje bij. Standaard voor hemeltje heb ik ook voor je erbij (die is al wit) Marktplaats.nl > Wieg met schommelmogelijkheid - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
Zoiets was wel de bedoeling inderdaad. Maar ik mag mijn bed de rest van de zwangerschap niet meer uit... Dus hij moet echt al wit zijn . Wat een eisen he?