Cars kamer maken zonder kitschj te worden

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Suzanne75, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ook deze

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    en rode gordijnen ook hebben wij een tafeltje en stoeltje van cars maar zoals je ziet kan je het zo weer verwijderen alles

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.263
    4.496
    113
    hihihi hetzelfde bed hebben wij voor Mr K (ook met huifje) en Ms K (zonder huifje)
    Op die van Ms K heb ik een zelfklevende behangrand met bloemen op de blauwe gedeeltes geplakt.

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Hier komt Cars terug in de klok, een bedlampje, een rolgordijn, een ladekastje en twee posters aan de wand. Verder is het gewoon blank hout. We wonen in een appartement en hopen binnen twee jaar te verhuizen, vandaar dat we het voor deze periode wel even prima vonden om wat meer Cars te laten zien. Als we eenmaal verhuisd zijn wil ik investeren in een stoere jongenskamer en wil ik ook geen Disney meer.
    Maar mijn zoon vind het geweldig: gisteren schoot ik opeens vol toen ik mijn zoon naar bed bracht (gelukstranen) en mijn zoontje zei heel lief: 'Mama, ik weet wel wat om je op te vrolijken. Kijk maar eens achter je'. Kijk ik recht in de stralende glimlach van Bliksem McQueen:D Ik vond het zo speciaal:)

5. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    we hebben ok een cars kamer en een mooie ok vind ik, wel klein maar gaat binnenkort weer naar grote en dan wil ik idd met steigerhout want ben cars beu haha maar hier wiite muur met muursticker. en dan 1 rode muur en staat wit meubel tegen( HIJ SLAAPT ONDER DE STICKER ZEG MAAR) en dan heb ik takell sally en macqueen trapgewijs op die rode muur. mooi gordijn erbij met cars, moet zeggen klinkt druk maar is t niet en gordijn kan ook rood of welke kleur je ook wil oja en klok en dekbed natuurlijk

Deel Deze Pagina