Hoi meiden Hierbij laat ik jullie weten dat we weer gestart zijn met een ivf behandeling onze 2e sinds gisteren de 1e spuit gezet ben benieuwd hoe het deze keer allemaal gaat lopen de punctie, bevruchting , tp en die vreselijke wachtweken... maar goed we komen er wel hier houd ik jullie weer allemaal op de hoogte van hoe het met ons gaat. groetjessss caruli
Hey Lieve Caruli, Alvast heel veel succes met deze poging toegewenst. Ik ga weer heel erg hard voor je duimen. Voel je je er helemaal goed bij? Groetjes, Vier
ik ga je helemaal volgen! ik heb je eerder niet helemaal goed gevolgd, maar via Loopy wel eens wat gehoord. heel veel sterkte met alles. sta je er positief in?
thanks meiden het voelt heel dubbel aan de ene kant voel ik me wel een beetje schuldig.. maar wil tygo absoluut niet vervangen maar voor ons is de kinderwens nog niet helemaal vervuld. ik ben weleens bang dat het niet meer gaat lukken dat het met tygo onze kans is geweest maar goed moet positief blijven en elke poging is weer een kans he op dit moment heb ik nog niet echt het idee dat we weer echt met ivf begonnen zijn, was zo gewend aan de cryo pogingen. maar zal straks wel komen als de punctie dichterbij komt. we hopen dat het gaat lukken, voor mijn gevoel duurd het allemaal zo lang.... als ik bedenk dat we ondertussen bijna 4 jaar verder zijn maar ooit komt het geluk toch :
Hoi Caruli, Ik hoop dat er weer snel een broertje of zusje voor Casey en Tygo geboren wordt. Heel veel succes!
Heel veel succes meid! Ik heb vandaag goed nieuws te horen gekregen en zal even die positieviteit jouw kant opsturen! Dat jij deze maand ook een mooie emmy kan laten groeien. Zet hem op!
Hey Caruli, Heel veel succes deze poging...ik zal je volgen. En waarom zouden jullie kansen verkeken zijn na Tygo? Hele dikke knuffel Daffie
Hoi Caruli, langs deze weg wil ik je weer heel veel succes toewensen bij deze nieuwe poging. Hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen Sterkte! groeten Mirjam
caruli heel veel succes met de ivf poging en hoop zeker dat het gaat lukken. Zal aan je denken en met je meelezen!
Lieve Caruli, zeker "vervang" je Tygo niet. Je wilt gewoon nog graag een broertje of zusje voor hem. Nooit zullen jullie hem vergeten. Ik hoop dan ook echt intens met je mee, dat jullie nog een keer een wondertje mogen mee maken. En dat deze keer wel alles goed gaat. Ik ga je iig weer supporten. Liefs Hope
Lieve Caruli, Gekke meid! Al zou je willen...je KAN Tygo niet eens vervangen! Hij is en blijft jullie kleine mooie engeltje, wat de verdere IVF jullie ook brengt! Jij hebt recht op een kinderwens, net zoals ieder ander dat heeft! De eerste spuit zit er dus weer in! Goed zeg! Ik ga voor je duimen! Liefs, Elmo
Ook van hieruit wordt er heel hard voor je geduimd Caruli! Hopelijk komt er met deze poging een brusje voor Casey en Tygo bij! Succes!
Hoi Caruli, Ik wilde je even sterkte wensen met de start van de nieuwe behandeling. Ik vind het juist knap dat je niet opgeeft en doorgaat. Tygo zal nooit vervangen worden, ik weet zeker dat hij voor altijd een heel mooi plekje in jullie hart heeft. Ik zal aan je denken. Veel liefs, Freddie