thanks meiden ik laat het morgenmiddag wel weten.. ik hoop het ook dat er een paar weg zijn,maar heb er een hard hoofd in
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg meid. Maar ik blijf voor je hopen hoor. Morgen misschien toch nog beter nieuws... Hoe dan ook: we zullen er hier voor je zijn! Veel sterkte morgen! Liefs, Josien
Hey Lieve Caruli, wat een gedoe zeg! Ik ben heeeeeeel hard voor je aan het duimen dat er een paar verschrompelen zodat het toch gewoon allemaal door kan gaan. Heel veel sterkte, geef de moed niet helemaal op hoor, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. DUIM DUIM DUIM DUIM xxxx
Caruli, wat een k*tnieuws zeg! Maar geef niet op! Ik zal heel hard met de rest meeduimen. Sterkte morgen! Liefs, Vietje
Caruli wat ontzettend balen en dat het niet gewoon goed gaat nu, heel veel sterkte en hoop dat er een paar weg zijn en er niet teveel zitten! succes!
Ik hoop ook dat je morgen toch eindelijk eens goed nieuws mag krijgen en er toch een aantal verdwenen zijn! We duimen!
hoi caruli ik ga zo naar bed en zal voor je bidden. wat ontzettend vervelend nieuws voor jullie zeg! ik kom morgen weer even kijken of het geholpen heeft. jullie verdienen dit zo!
O, Caruli, wat een kl*tenieuws! Ben hard voor je aan het duimen dat er toch wat kleine niet doorgegroeid zijn en je door mag gaan... Succes vanmiddag!
Heel veel succes vanmiddag, ik denk aan je. Hoop dat al die gedachtes, en gebeden je hebben geholpen! En hoe het ook uitpakt, vertrouwen blijven houden meid! Ook jij komt er!
Heel veel succes vandaag, hoop dat jullie eindelijk eens positief nieuws gaan krijgen. Ik denk aan jullie en ga heel hard voor jullie duimen. Liefs