Bij anderen duim ik voor veel eitjes en bij jou duim ik dat het er minder zijn Ik hoop het zo voor je en probeer echt te visualiseren dat het er minder zijn. Klinkt zweverig maar het heeft me al vaker geholpen, dat visualiseren. Je moet gewoon door Caruli [-o< [-o< Groetjes Flam
thanks meiden ik ben heel bang dat het niet doorgaat. heb echt ontzettende buikpijn en denk dat ik veel te vol zit
Hey Caruli, kom net thuis van mijn werk en was benieuwd of je al wat wist.... Kijk straks nog wel effies liefs Daffie
helaas meiden wat ik al dacht ik heb een ernstige overstimulatie er zijn weer 7 eiblaasjes bij gekomen minimaal ze stopte met tellen bij de 40 stuks en er zaten er nog meer maar ze zei: ik heb al genoeg gezien ik tel niet eens meer verder moet nu gelijk lucrin spuiten tot dat ik ongesteld word er mag geen eisprong plaatsvinden... heb ook al een voorstel gekregen over hoe een volgende behandeling kan gaan worden.. maar daar zijn we het nog niet mee eens en willen het evaluatiegesprek met de gyn afwachten maar helaas zit er vakantie tussen pfff kl*te zooi weer een kans minder op een kind
Oh nee Caruli, wat erg voor je En nog een erge overstimulatie ook nog. Pas heel goed op jezelf meis! Heel goed drinken en rust nemen. Dat dit nou zo moet endigen, vind het zo erg voor je. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte Groetjes Flam
Tjee wat een naar bericht zeg. Waren de eitjes dan al niet rijp genoeg om aan te prikken. ? Of stel ik nu een hele domme vraag. ?
Wat is dit rot zeg! Veel succes om deze teleurstelling te verweken Woorden schieten weer eens te kort. Liefs Elvira
Das wel heel erg balen Caruli, pas je wel goed op jezelf, want het is een behoorlijke overstimulatie.... Sterkte meid! Daffie
Wat een naar bericht, ik had nog zo gehoopt op positief nieuws! Betekent het nu ook dat je een poging minder vergoed krijgt? Ik wens je heel veel sterkte!
Neem rust, neem rust meid. Want als er meer dan 40 eitjes zitten dan is het echt serieus hoor. Het is klotenieuws, maar nu toch echt even aan jezelf denken! Sterkte, Josien
hoi meid deze ivf word gewoon als hele poging door de verzekering gerekend dus ben er idd 1 nu kwijt voor niks
neee caruli wat vind ik dit verdrietig voor je ik snap precies hoe je je voelt. en wat erg dat er ook een vakantie tussen zit. bah bah bah waarom mag er bij jou geen eisprong plaatsvinden? ik heb ook overstimulatie en ik heb één deze dagen mijn eisprong(en). moet ik me zorgen maken?
Lieve Caruli, wat erg zeg! En dat er gewoon nog eitjes bijgekomen waren zeg! Zoals iedereen al zegt: pas goed op jezelf....neem voldoende rust... En wat erg dat de verzekering het wel als poging telt. Neem de tijd en heel veel sterkte met het verwerken, zowel lichamelijk als geestelijk! xxx