ja he hij is altijd zo meelevend... en hij was toch wel geschrokken van de behandeling en hoe het gegaan is en hij wil het graag even zelf ook controleren hoe het nu van binnen zit enzo en dan kunnen we alles eens goed overleggen..
Wat fijn dat je donderdag al mag komen. Heb je hoop ik meer zekerheid. Lieve arts heb je! Hou je taai meis. Kus
hartstikke goed! weet je wat zo grappig is caruli: we hebben allebei overstimulatie gehad, en worden allebei maar niet ongesteld. ook mijn eerste gesprek stond pas op 5 juni, en ook ik hoor a.s. donderdag hoe nu verder hahahaha is toch toevallig of niet
zo he rach... das wel heel toevallig allemaal zijn we niet ergens familie ofzo dus jij krijgt donderdag ook te horen hoe het verder gaat? al ongi? ik nog niet het druppeltjes verlies is ook al gestopt maar heb wel steken enzo in mijn buik... ben toch bang dat mijn eierstokken nog aan het vervelen zijn
Wat vervelend dat dat toch zo lang moet duren he Caruli... Hoop dat je snel ongi wordt en dat je lichaam weer een beetje in balans komt! Liefs Daffie
Ik denk aan je meid! Hopelijk morgen meer informatie! In ieder geval fijn dat ze er 'haast' mee maken! Veel succes! Liefs, Josien
Dat is nou eens een goede dokter Fijn dat je zo snel onderzocht wordt en er hopelijk meer duidelijkheid komt. Ik zal aan je denken Donderdag Groetjes Flam
He Caruli, Heel veel succes donderdag, ik hoop dat je met een goed bericht weer op het forum komt... Liefs Alice
vanmiddag is het zover... ben benieuwd hoor en ook naar de echo om te kijken hoeveel eiblaasjes enzo er nog zitten... ik laat het jullie misschien vandaag en anders zeker morgen weten.
ik ben benieuwd caruli. heel veel succes! ik zat gisteren in de bus en toen kwam er een vrouw de bus in met dezelfde tattoo als jij hebt (dat tijgertje). ik wilde bijna zeggen: caruli? (toch maar ingehouden hahaha)
nee niet met de naam tygo james maar ik moest gelijk aan je denken! ik dacht toen: is het eigenlijk (spreek uit) Karoelie of Karuulie