nee. ik zat er net wel een beetje doorheen hoor. ik leef hier de hele week naartoe.. maargoed. ik belde net en niemand is op de afdeling. moet het om kwart over 1 nog maar es proberen (zei een onaardige mevrouw).
jeetje meid balen zeg... jij zou toch gebeld worden? misschien loopt het spreekuur uit ofzo? heel veel sterkte meid hopelijk bellen ze alsnog en idd anders er achteraan gaan!
het spreek uur duurt tot half 12. en om half 1 gaan ze lunchen. maar het is wel zo netjes als je een afspraak hebt dat je even belt toch. ze zijn het denk ik gewoon vergeten.
hoi meiden hier even een update van gisteren we hebben fijn even gepraat over de behandeling en onze ideeën over een volgende behandeling hij heeft een echo gemaakt en eiblaasjes zaten er nog maar baarmoederslijmvlies was dun dus lucrin doet goed zijn werk. nu nog 3 dagen spuiten en dan mag ik stoppen omdat de eierstokken toch al wat rustiger waren. 5 juni nog een x op controle en kijken of alles dan echt helemaal weg is... en dan gaan we het over een evt volgende behandeling hebben hoe we hem echt gaan doen. want hij zou een eigen schema gaan verzinnen voor ons. dus ben benieuwd ze gaan me nu in ieder geval goed in de gaten houden, omdat mijn lichaam heel raar reageerd op bepaalde situaties daar sta ik om bekend helaas. dus nu wil hij straks wel de zekerheid hebben dat de eiblaasjes helemaal en goed weg zijn. en dan na de zomerstop kunnen we evt opnieuw beginnen ik mag nu geen pil helemaal niks. lichaam moet tot rust komen... en of ik ongi ga worden hij denkt waarschijnlijk niet meer dus. das ook nog even afwachten
sybje: ik had het wel verwacht van de arts zowieso moet het lichaam tot rust komen omdat de eierstokken nog steeds gevuld zijn met blaasjes... en over de volgende behandeling maak ik me niet druk de arts die zorgt altijd voor het beste
hey caruli, je klinkt lekker positief, wat fijn joh! ik zit je verhaal wel een beetje met aandacht te lezen, omdat onze situaties wel erg op elkaar lijken deze poging. maar denkt je arts dat je helemaal neit meer ongesteld word tot 5 juni?
Hoi Caruli, fijn dat ze je zo goed in de gaten houden en voor je lichaam zal het inderdaad beter zijn om eerst tot rust te komen! Knuf Daffie
rach: de arts denkt dat ik geen ongi ga krijgen omdat ik geen eisprong heb gekregen... en omdat de lucrin alles stillegt en blijkbaar toch zorgt dat het baarmoederslijmvlies verdwijnt enzo hij was nu al een stuk dunner.. alleen de blaasjes zaten er nog steeds spuit nu al 17 dagen.. maar goed hopen dat ze 5 juni wel weg zijn
ze zitten er bij mij ook nog. maar ik heb wel een natuurlijke cyclus van mezelf. ik hoop ook dat ze 5 juni weg zijn zeg. wat gaat er anders gebeuren?
Caruli, ik was even een paar daagjes een beetje afwezig op het forum. Probeer ook veel met andere dingen bezig te zijn om mezelf af te lijden. Ik lees nu even bij en zie dat alles wat beter gaat. Zou je nu bij de volgende eisprong gewoon weer ongesteld worden? Wel fijn dat je zo'n goede arts hebt die echt meedenkt Dikke knuffel van Flam
flam: ik heb geen eigen eisprong dus ze gaan waarschijnlijk zelf mijn cyclus opwekken dmv pil of provera ik heb mijn volgende behandeling zowieso pas na zomervakantie.... dus ik weet niet hoe het nu gaat 5 juni kijken we daar verder naar zei de arts
rach: ik vind hem nu juist langzamer gaan.... omdat ik nu weer ergens op aan het wachten ben hoe is het met jou? heb je al gehoord hoe en wat het verder gaat?
ja ik mag morgen voor een echo komen en we gaan weer een kijken wanneer ik ingeroosterd word voor de 2e poging! weetje caruli wat ik zo irri vind aan dit alles, dat je het overgrootste deel gewoon aan het wachten bent. pff je moet wel geduld hebben he!
ja het wachten is het ergst en als je dan nog bezig bent met een behandeling dan is het anders maar nu ben ik aan het wachten tot ik weer kan starten en dat duurd nog wel een paar maanden ik vind dat weggegooide tijd eigenlijk ook al weet ik dat soms even rust ook geen kwaad kan. maar goed ik denk alleen maar aan de 4 jaar die we bezig zijn en dat het steeds langer duurd maar goed in aug even op vakantie en dan kijken wanneer we weer kunnen beginnen... 5 juni hoop ik het te horen
ja he, ik heb datzelfde. ik hoef eigenlijk geen rustperiode, want daar word ik alleen maar ONrustig van. gewoon lekker bezig zijn ermee en 4 jaar is al echt lang Caruli