wat vervelend dat je zo lang moet wachten...maar je lichaam moet natuurlijk ook wel rust hebben! Hoop dat de buikpijn gauw overgaat.. Liefs Daffie
Al dat wachten... FRUSTREREND! Ik hoop voor je dat het wachten tot 5 juni je goed af zal gaan en dan goed nieuws te horen krijgt! xxx
hoi meiden tis wat he dat wachten... aan de ene kant ben ik dat nu wel gewend en aan de andere kant blijft het vervelend.. heb nog steeds last van mijn buik... steken en pijn aan de linkerkant dus kijk het nog even aan en anders volgende week even bellen misschien dat mijn eierstok toch nog aan het vervelen is.. fijn weekend alvast
caruli, ik had met precies dezelfde klachten een extra echo aangevraagd omdat ik dacht dat het mn eierstok was (ook linkerkant, en als ik erop druktte doet het nog meer pijn). maar dat schijnen je darmen te zijn waar je last van hebt, dat komt vaak voor na een overstimulatie zei de gyn. als je het niet vertrouwd kan je even bellen en vragen of je binnenkort een echo mag omdat je je zorgen maakt!
He, nog steeds pijn Caruli Ik hoop dat het volgende week beter wordt en tja, anders toch even een belletje naar het ziekenhuis. Ondanks alles toch een goed weekend gewenst Groetjes Flam
hey meiden het gaat redelijk hier... druk weekend gehad, dat scheelt wel wat he zaterdagmorgen als verrassing alvast mijn verjaardagkado gekregen van mijn mannetje.. een nieuwe mama fiets met nieuw fietsstoeltje ben er helemaal blij mee gisteren naar mijn moeder geweest, en casey voor het eerst kennis laten maken met haar oma de buikpijn is er nog steeds.... maar hij is te doen. ben trouwens ook benieuwd of ik snel een brief van het zh krijg voor mijn ziekenfonds... de ass zei al van als je over 2 weken nog niks hebt gekregen dan moest ik terug bellen..
Misschien beetje nieuwsgierig, maar kende Casey haar oma nog niet dan? Hou je taai he meis! Knuf Daffie
daffie: dat heb je goed gelezen ze kende dr oma nog niet heb jaren geen contact gehad met mijn moeder...
Oh, oke en hoe ging het nu dan? Vond ze het leuk om Casey te zien in levende lijve en jou natuurlijk erbij? Daffie
daffie: het ging best goed casey vond het wel raar om ineens nog een oma erbij te hebben, maar ach dat went wel, zolang het goed gaat. ze komt over 2 weken als het goed is ook op mijn verjaardag en komt ze gelijk heel mijn schoonfamilie weer tegen na jaren ben benieuwd hoe dat verloopt.
nou fijn dat het goed ging caruli! ik denk dat je moeder het ook wel fijn heeft gevonden om casey te zien!
ik mag hopen van wel we zullen zien hoe het gaat ik ben er een beetje gereserveerd onder... het is nooit voor lang goed gegaan maar ik hoop nu, nu casey erbij betrokken is dat ze wel slimmer is