Nou meid de 1ste spuit is gezet en kleine Tygo is niet te vervangen en die wens die blijft en hoop zo van harte dat die in vervulling gaat veel suc6 en liefs
Hey meis, Je bent er weer! Ik wil je heel veel succes wensen deze poging, ik zal me helemaal suf duimen voor je. En zoals al door meerderen gezegd: Je kunt en hoeft Tygo ook niet te vervangen. Je hebt gewoon een wens om nog een kindje te krijgen! xxx
goedemorgen meiden ja aan de ene kant weet ik ook wel dat hij niet te vervangen is... maar aan de andere kant voel ik me toch wel schuldig maar goed ik moet door met mijn leven he... het spuiten begint alweer te wennen... alleen na het spuiten wat irritatie en prikken.. maar dat is na een tijdje weer over zal ook wel gewoon wennen van het lichaam zijn denk ik.. morgen de laatste pil dan ongi worden en dan op dag 9/10 de 1e fm ben benieuwd lief dat er zoveel geduimd word voor ons hopelijk helpt het
Ik duim ook heel hard mee! Ik hoop ook dat jullie wens in vervulling zal gaan! Eerlijk gezegd, ik heb zoveel respect voor jullie dat jullie na alles wat jullie al voor jullie kiezen hebben gekregen, de kracht weer vinden om door te gaan! Petje af hoor!
De wens voor een nieuwe zwangerschap heeft niets te maken met het vervangen van Tygo hoor, gekkie. Je wilt gewoon nog een kindje erbij en daarvoor begin je weer met behandelen! Heel veel succes meid. Ik duim oprecht voor je.
Lieve lieve Caruli, voel je nou niet schuldig meis. Niemand kan jullie tijger vervangen. Tygo* is en blijft altijd jullie zoon. Ik weet zeker dat hij waakt over jullie en hij Casey snel een brusje zal geven. Heel veel succes deze poging. Dikke knuff
hey caruli ..... ik zie dat jullie weer begonnen zijn ! super zeg ! vind het absoluut niet dat jullie tygo vervangen , die is en blijft een klein beetje bij jullie ! net wat je zegt jullie kinderwens is nog niet rond ! sterkte meis blijf je zeker volgen liefs sybje
Hey Caruli. Ik lees dat jullie weer begonnen zijn met een nieuwe poging IVF. Heel veel succes met deze poging hoop echt dat het deze keer gaat lukken. Mijn duimen draaien voor een goeie geslaagde poging! Liefs wolly