ook ik wil je via deze weg even succes wensen. hopelijk mag het allemaal snel goed gaan. tot gauw liefs lovelykids
Lieve Caruli, Ik hoop dat je je schuldgevoel naast je neer hebt gelegd en jullie lieve Casey en jullie kleine sterke Tygo zijn en haar brusje proberen te geven: vol overtuiging dat dat gaat lukken! Ik hoop met je mee dat al het duimen van de meiden hier gaat helpen, want ik weet zeker dat het dan gaat lukken! Ook hier brand iedere avond naast het kaarsje van onze kleine meid een kaarsje voor alle vlinderkindjes van de meiden hier. Ik ben ervan overtuigd dat onze vlindertjes ons zullen helpen! Liefs en super veel succes, Josien
Hey meis Ga je zeker volgen en wil je bij deze heel veel s6 wensen...ook ik zal voor je blijven duimen!
goedemorgen meiden hier gaat het redelijk... nu wachten op ongi verwacht morgen of overmorgen en dan de gonalF erbij ben benieuwd hoeveel eitjes we nu gaan kweken zal rond 18/19 april 1e fm hebben denk ik hopelijk komt de ongi optijd vandaag ga ik niet veel doen casey uitschool halen en brengen enzo en hier wat poetsen oh ja vanavond even op visite bij schoonbroer die is jarig vandaag drukke week donderdag nichtje casey jarig ook langs zaterdagavond feest neef van hubbie gaat in buitenland werken en viert dan afscheidsfeest zondag groot feest andere nichtje casey jarig ach ja we komen de week wel weer door denk ik alleen balen van de ongi dan maar goed tis voor een goed doel he
hoi hoi! ik zie dat je weer begonnen bent! sterk hoor het zal lang niet altijd makkelijk zijn daarom een dikke knuffel van mij en heel veel succes!
Ik kom niet meer zo vaak...zie je nog wel eens online op de MSN...maar ook ik wil je hƩƩl veel succes wensen meid met deze nieuwe poging! Ga je proberen te volgen...mijn duimen heb je iig al! Liefs Nollie
Hey Caruli, klinkt inderdaad als een druk weekje. Voordeel is wel dat je gedachten verzet worden en je er niet de hele dag aan denkt lijkt me... Succes weer miss junkie... Liefs Daffie
hoi meiden nou hier nog geen ongi te zien denk dat het dan morgen komt wel balen want dan moet ik werken ik haat het als ik ongi ben als ik werk.... maar goed we moeten afwachten he... hopen dat het snel komt dan kan de gonalf erbij en dan afwachten tot de 1e fm
ja hier bij ons in het zh wel begin met de pil dan op dag 18 van de pil beginnen met lucrin dan dus de laatste 4 pilletjes en dan stoppen wachten op ongi en dan op cyclusdag 2 lucrin en gonalf spuiten tot aan de punctie hoe is jou schema dan?
ik ben vannacht ongi geworden vanmorgen het zh gebeld 18 april 1e fm vanaf morgen mag ik gonalf erbij gaan spuiten en dan kunnen de eitjes gaan groeien ben benieuwd
Spannend Caruli!] Ik hoop dat jullie een mooie oogst zullen hebben! De procedure is idd overal anders.... vaak zelfs per persoon. Groeiiii eitjes groeiiiii
hey carulli, hoe gaat ie met je? vanaf morgen mag je dus weer lekker gaan broeden. succes meis, x lisa.
hier gaat het redelijk mijn buik zit vol blauwe plekken en gaatjes en de plek van vanavond is rood en opgezet lijkt net of ik nu een irritatie krijg ervan jeuk en niet echt prettig.... maar goed zal erbij horen he
Van sommige hormonen kan je inderdaad een reactie krijgen. Als je dat normaal niet hebt zou ik het wel ff melden hoor! Je weet maar nooit. Elmo
tja ik had dat de vorige ivf niet maar nu heb ik blauwe plekken (kan even verkeerd gespoten hebben) maar ook dikke opgezette plekken na het spuiten en rood en jeuk zullen ze weinig van zeggen denk ik als ik bel of is dat nodig denk je?