Als je gauw weer heen moet kan je het ook even laten zien. Kijk het zelf aan zou ik zeggen.....ik denk dat je zelf het beste kan inschatten of er naar gekeken moet worden. Ik weet wel dat je inderdaad soms verkeerd kan spuiten en reacties zijn ook niet ongewoon dacht ik....maarja, als je het de andere keren niet hebt gehad. Succes ermee!
thanks meid ik zal eens kijken en bellen kan nooit geen kwaad toch ik hoef pas 18 april voor de 1e fm te komen
Nee, het is alleen maar mooi als ze zeggen: "oh mevrouw, dat kan heel goed hoor. Dat kan geen kwaad".
caruli jij ook succes morgen als je mag beginnen met de gonal. we gaan misschien wel precies samen op! ze vroeg wanneer ik ongesteld was geworden (zondag) en dan kon ik morgen gewoon beginnen. volgens schema.. cd 5. (mag volgens mij maximaal op dag 7 beginnen met spuiten)
Heej meis, Ik kom hier niet heel vaak meer maar heb nu toevallig ff je topic doorgelezen en zag je opmerking over de rode plekken en irritatie na het spuiten, ik had dat ook! Echt precies hetzelfde.. Het is idd een allergische reactie, na een paar dagen spuiten was het bij mij gelukkig over. De eerste ICSI had ik er ook helemaal geen last van... Gek he hoe je lichaam telkens anders reageert op de hormonen he... Succes met spuiten verder, ik zal proberen je te volgen! Groetjes, Sandra
oke sandra ja ik spuit nu 8 dagen en heb het nog? maar goed we zullen wel zien , tis alleen wat vervelend jij veel succes vandaag met de punctie he
ik ga morgen toch voor de zekerheid even bellen want heb om kwart over 7 gespoten en nu is het nog rood en opgezet en jeuk pff echt niet leuk meer... het lijkt net of het alleen maar erger word met de dag dat ik meer spuit heb net 1 naald afgebroken met het opspuiten van de gonalf het rubbertje van het flesje was zo sterk terwijl ik hem toch echt goed erop had gezet leek net of de naald bot was maar goed hij zit er weer in voor vandaag
Pfff, rot weer. Hopen dat de tegenslagen zich beperken tot het stukje van het spuiten, en dat de rest (aanprikken, bevruchting, terugplaatsting, zwangerschap, bevalling) maar goed zal verlopen. Morgen zeker even bellen.
Caruli toch! Je was vast weer eens te ruig :-D Ik heb een keer een hele doos Deca terug gegeven. Onze vp had altijd reserve.... Bij sommige meds (zoals Deca) komt het vaker voor dat je stompe naalden hebt. Meteen geruild dus en toen geen last meer.
geen idee ik had de dagen hiervoor geen moeite met het optrekken van de vloeistof en vandaag kwam ik bijna niet door de rubbertje heen.... misschien net 2 stompe naalden gehad en hiervoor nog niet?
ja dat kan ook ...ik neem aan dat het subcutna naaldjes zijn ...? korte oranje ? als je met het zelfde naaldje spuit als waarmee je optrekt ...komt je huid direct in contact met de vloeistof dat kan ook behoorlijke irritatie geven ..... let wel hem nog nooit iin mijzelf geprikt ....maar spuit andere mensen lek ...hihi dus weet niet precies hoe het bij jou zit ...
ik zet ze met een prikpen ik heb het bij de vorige behandeling niet gehad terwijl ik hetzelde spuit kan het dan nog dat ik nu ineens wel irritatie ervan krijg? of ligt het dan idd aan de spuiten ik zal morgen eens bellen, zullen ze wel zeggen dat het normaal is en ik niet moet zeuren
Nou, die opzuignaalden...bikkel als je die in je huid durft te zetten (of ik had weer hele andere....maar die waren GROOT)
nee niet de naald waar je de gonalf mee moet mengen he haha ik heb voor elke dag een nieuwe spuit die ik moet vullen en zetten dan zijn gewoon van die dunne naaldjes