over dat zeuren dat ligt er maar net aan wie er aan de foon is soms kun je niks vragen en soms zijn ze heel makkelijk en vriendelijk
oke een prikpen ...dat veranderd de zaak ....snap alleen dat stukje niet van dat rubberen dopje.......ik dacht dat de prikpennen kant en klaar zijn ..... en ja er zijn helaas mensen die met een opzuignaald spuit (ook mensen die er voor geleerd hebben ) caruli ik zou gewoon even bellen ...ik zie het ook niet als zeuren .....is eigenlijk niet normaal zo'n huidreactie ...zeker als je het eerder hebt gespoten ....
oooh oke ...duidelijk ....je hebt dus geen opdraai pen waarbij eenheden er op staan ...? een soort van insuline pen ? dat is ook een prikpen nl ... ben benieuwd wat ze morgen zeggen ....
ja ik heb een pen en daar moet ik dan de spuit indoen en dan de pen tegen mijn buik en knopje drukken bij de gonalf zitten lege spuitjes die je elke dag een nieuwe moet vullen. maar idd morgen ben ik de 1e die aan de telefoon hangt
ik heb gebeld naar het zh maar er is geen spreekuur? zullen er wel weer geen mensen zijn of te weinig gebeurd vaker dat ze ineens in de ochtend geen spreekuur hebben nou ja ik probeer het dan vanmiddag nog even kijken of ze er dan wel zijn
mm.. moet er perse spreekuur zijn dan? er is toch altijd wel een gynacoloog in een ziekenhuis aanwezig? ik lees net even helemaal dat verhaal van de gonal F, maar ik heb een prikpen waar de vloeistof vast inzit (kan je er niet uithalen). het enige wat ik hoef te doen is een naaldje erop draaien (door he rubbertje idd). heb jij dit anders? en wat bedoel je met 'vullen en zetten' en 'optrekken van vloeistof' dan? hahaha als je die opzuignaald had ingezet, AU! dan begreep ik wel waar die uitgerekte gaatjes vandaan komen!
ik heb een flacon gonalf en heb daar losse spuitjes bij zitten elke dag een nieuwe en die moet ik dan vullen met gonalf vloeistof uit het flaconnetje dus.. en dan de gevulde spuit in de prikpen stoppen en spuiten maar ik moet voor dit soort dingen de fertiliteitsafdeling hebben zeggen ze dus tussen 1 en 2 is er nog een spreekuur dus dan hopen dat ze er dan wel zijn
heb ze gesproken en ze zei allergische reactie meestal pas zichtbaar bij de 2e keer ivf ? maar of ik moest het in mijn been of kont proberen om te kijken of ik het dan ook krijg of geen alcohol gebruiken kijken of het dan nog is of ijscompressen om het te verzachten en verder kun je er niks tegen doen. en volgende week kijken ze er even na
Wel raar dat dat dan pas bij de 2e keer komt...allergie is allergie zou je zeggen. Hopelijk komt het dan ook niet bij je been...dan ben je helemaal gespikkeld Liefs Daffie
Jee vervelend zeg dat je er zo'n last van hebt! Ik hoop dat het als je op een andere plek spuit minder wordt! Veel succes! Ik duim voor je! Liefs, Josien
He Caruli, Las je verhaal over de jeuk, echt verschrikkelijk! Heb het zelf ook de 2de behandeling gekregen. De 1ste behandeling GonalF, en nergens last van. De 2de behandeling menopur, werd echt gek van de jeuk! Nu bezig met de 3de behandeling en heb al jeukbultjes van de deca.....Ik kon het aangeven bij het VU als het te erg werd dat ik dan een anti-jeuk middel kreeg zonder dat het conseqeunties heeft voor de behandeling. Jeuk is echt erger dan pijn....... Succes met jou jeuk, Liefs een ander jeukertje!
ik duim voor je meis! het komt allemaal goed heb er een goed gevoel bij Groetjes en Kusjes en Knuffels
En... hoe is het met de jeuk? Ik hoop voor je dat het al wat minder is geworden! Lijkt me echt heeeeeeeel vervelend! Succes met de verdere spuiten! xxx
Hey Meis, Vervelend allergische reactie. Ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen, of mooier dat je mag gaan stoppen en de punctie er bijna is. Ik denk aan je hoor. Groetjes, Elvira
ik doe het nu zonder alcohol en nu is het iets minder maar de plek zet nog steeds helemaal op rood en jeuk maar wel iets minder dan met alcohol erbij.. misschien dat ik het vanavond eens in mijn been ga proberen kijken wat voor reactie ik daar krijg