Ik had het ook he die allergische reactie, in m'n been was het alleen nog erger dan in m'n buik, hoop dat dat bij jou niet zal zijn! Bij mij hielp het ook wel om na het spuiten mentholpoeder op de spuitplek te doen, dat verzacht he... Succes meid!
Caruli, lees net dat je weer bent begonnen, ik wens je heel veel succes, sterkte en optimisme! Liefs Ester.
caruli, hoe gaat 't met je? veel last van de plekjes, vervelend hoor. goed dat je gebeld hebt, verder alles goed met spuiten. kus lisa.
Ik wilde net zeggen: probeer anders je been eens...maar dat ideetje had je zelf al. Ik hoop dat je gauw klaar bent voor de punctie en kan stoppen met spuiten! Zet hem op!
goedemorgen meiden hier gaat het redelijk de blauwe plek van de 1e spuit is bijna weg nu de rest nog de vorige keer hoefde ik 15 dagen te spuiten met de gonalf dus ben benieuwd hoeveel dagen het deze keer gaat worden zit vandaag op dag 6 op naar vrijdag hopelijk zitten er al een paar mooie follikels
Hey Caruli, gelukkig is 1 blauwe plek al bijna weg hahaha.... Hoop dat de jeuk snel minder gaat worden... Knuf Daffie
Hey meid....... Hier was ik weer... Ik zag dat je weer begonnen bent en las ook dat je vrijdag weer FM hebt. Hopelijk volgt de punctie snel... Ik duim voor je....
heey caruli, ik loop 2 daagies voor je uit. maar jij kijkt zeker ook wel uit naar de fm! voel je al iets onderin je buikie? liefs!
goedemorgen meiden hier gaat het even wat minder ik verrek van de buikpijn zelfs vannacht er wakker van gelegen... en nu heb ik ook bloedverlies terwijl ik sinds zaterdag niet meer ongi ben en nu lijkt het net of ik het weer ga worden heb dit nog nooit gehad jullie? ik voel me echt slecht vandaag..... is dat niet erg dat ik nu weer bloedverlies ga krijgen terwijl ik zo midden in de behandeling zit?
he wat vervelend dat je je zo voelt... succes ermee hoop dat je je snel wat betet voeltover het bloedverlies kan ik je niets zeggen sorry! liefs
heb het zh toch maar even gebeld voel me er niet fijn bij en ze zeiden dat bloedverlies eigenlijk in dit stadium van de behandeling niet mag.... vanwege de timing ofzo.. en omdat bloedverlies je hormonaal in de war gooit ze zei kijk het nog even aan en als het meer word morgen komen ipv vrijdagochtend ik heb ook altijd wat zeg
bah bah meisie, inderdaad wat een vervelende toestanden blijven je achtervolgen....moet toch eens een einde aan komen knuf + suc6 meissie liefs
hey meid, wat vervelend voor je. mss blijft het bloeden nu toch weg en is er niks aan de hand. ik hoop het voor je meis. dikke knuffel van lisa.
Nou zeg... ik vind dat jullie nu eindelijk eens wat geluk verdienen! Wat een onzekerheid allemaal. Meid, ik duim voor je dat deze bloeding de behandeling niet verder in de weg gaat staan! Liefs, Josien
ja ik hoop het ook niet heb al tijden dat ik droom over een overstimulatie hoop niet dat dat uitkomt omdat ik gisteren al buikpijn had en vandaag is het echt erg pff maar even volhouden tot vrijdagochtend en hopen dat het bloeden snel overgaat.
Wat rot voor je! Had je tijdens de vorige cryo (eind vorig jaar) ook niet dat je ineens bloedverlies had terwijl dat niet de bedoeling was? Is het een patroon misschien? Ik hoop dat het snel stopt!
Ik hoop echt meid dat je vrijdag goed nieuws krijgt en dat het bloeden snel stopt! Ik duim voor je... Liefs, Josien