Jeetje zeg, het zit jou echt niet mee zeg! Ik hoop dat het geen overstimulatie is zeg...daar wordt je niet vrolijk van! + dat je dan w.s. alweer moet stoppen. Nou, ben benieuwd! Ik hou je hier in de gaten. Succes meid!
hoi meid nee toen was de poging mislukt had geen emmy terug geplaatst gekregen bleek achteraf en daarom werd ik 4 dagen na tp al ongi terwijl dat idd normaal niet kan
Wat vervelend Caruli...het kan bij jou ook niet normaal gaan he! Ik hoop dat het snel ophoudt en dat het zeker niet de behandeling in de weg staat! Dikke knuf Daffie
Oh jee caruli, het zit je inderdaad helemaal niet mee zeg ik hoop dat je morgen in het ziekenhuis superpositief nieuws krijgt en dat je behandeling alsnog lekker door mag gaan. hoelaat heb je de fm?
hoi meiden de buikpijn zit er nog maar bloedverlies word steeds minder dus hopelijk houd het vandaag op dan kan het verder geen kwaad denk ik morgen heb ik om half 10 de afspraak staan en daarna bloedprikken beiden... en dan weer snel terug naar huis de kleine weer uit school halen maar ben benieuwd morgen het moet haast wel dat er al een stel eiblaasjes zitten, heb echt een volgevoel in mijn buik en die stokjes van mij zijn al zo gevoelig
caruli ik heb hetzelfde als jij. super gevoelig, en gisteren zaten er teveel eitjes, dus voor mij is het morgen ook spannend. zullen we heel hard voor elkaar duimen?
hey rach: jee meid bij jou te veel pff hopelijk mag je door... ik ben ook benieuwd morgen heb het idee dat ik al op springen sta terwijl ik pas 7 dagen gonalf heb gespoten vorige keer had ik het niet zo snel. maar goed meid ik ga super hard voor jou duimen!
op dit moment word de buikpijn alleen maar erger en bloedverlies is er weer? snap er niks meer van hoor... zal blij zijn als het morgen vroeg is misschien dat ze kunnen zien waar het vandaan komt
ja he ik snap er ook niks meer van steeds een flinke steek of kramp en hup weer een plens bloed maar tussendoor is het rustig? sinds vanmorgen niks meer en nu ineens weer... maar goed we zullen het hopelijk weten morgen hopen dat ze iets kunnen zien op de echo