ja eerlijk gezegt wel en dat bloedverlies en die krampen enzo steeds ook zeker omdat ik al dagen naar droom maar goed dromen komen gelukkig niet altijd uit he volgens de ass kan (mag)je geen bloedverlies hebben tijdens behandeling als je al de ongi hebt gehad ik ben van woensdag tot zaterdag ongi geweest en zaterdagavond was het over.... maar ik vind het wel vervelender worden die pijn, ik ga zitten als een oud wijf omdat het zeer doet, fietsen is niet prettig elk hobbeltje dreunt door mijn buik (auw) kan ik nu al overstimulatie hebben toch niet? ik heb vandaag pas voor de 8e keer gonalf gespoten?
Jemig Caruli, daar wordt je ook niet vrolijk van....hoop dat ze morgen kunnen zeggen wat het is! Liefs Daffie
He Caruli, wat is dat nou? Wat vreemd zeg, dat bloedverlies. Ik hoop echt dat ze vandaag ontdekken wat het is ! Sterkte meid Groetjes Flam
lieve caruli ik heb precies hetzelfde, en ik heb geen overstimulatie. hoe is het nou met jou? ik ben super benieuwd!
hoi meiden ben terug uit het zh heb gelukkig al wel een aantal eiblaasjes rechts: 10 van 10-15mm & 3 kleintjes links: 4 van 10-13mm & 4 kleintjes dat verklaard wel waarom ik al zo'n last heb de vorige ivf behandeling had ik bij 1e fm maar 5 kleine eiblaasjes en nu dus meer en groter dus die voel ik nu... heb ook weer een vochtplek in mijn baarmoeder zitten maar die kon op dit moment geen kwaad en bloedverlies heeft gelukkig aan het baarmoederslijmvlies niks veranderd het was nu 9mm maandag 2e fm ik verwacht ongeveer donderdag of vrijdag punctie
ooh gelukkig! dus geen overstimulatie? je bent alleen maar heel erg goed in broeden pff wat fijn zeg. mijn dag kan niet meer stuk we lopen niet meer helemaal gelijk op nu, jij verwacht 3 dagen later de punctie dan ik
wanneer heb jij de punctie? ik moet maandag nog een keer komen voor 2e fm ik hoop de dag erna pregnyl te zetten en tja dan kom ik op donderdag voor de punctie jij bent snel dan als jij hem maandag al hebt
ik had vannochtend mijn 2e fm en ik was ook bang voor overstimulatie. viel gelukkig mee. het verhaal staat in mn eigen topicje (dins of woens punctie, sorry ik kan overduidelijk niet tellen!)
Hey Caruli, das gelukkig goed nieuws. Nu lekker doorbroeden en dan volgende week de punctie! Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed blijft gaan... Dikke knuf Daffie
Goed nieuws meid! In ieder geval heeft dat bloedverlies dus ook geen problemen opgeleverd (behalve dan een hoop stress bij jezelf)... Ik duim verder voor je meid! Liefs, Josien
Goed nieuws meid, echt fijn om te horen. Heel veel succes het einde van de week. Spreek je snel weer. xxx