Hoi, Heeft de chinese geslachtskalender het juiste geslacht van jullie kindje(s) goed voorspeld? was ik gewoon even benieuwd naar
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Had de kalender gelijk? Ja én nee. Er was voor mij een meisje voorspeld, ik kreeg een jongen en een meisje tegelijk! Maar ja, er is geen een maand op de kalender die deze optie biedt...
bij mijn klopt die totaal niet het zal toen een jongen worden maar is gelukkig een meisje en bij deze zeggen ze dat het een meisje word maar heb 17 juni 20 weken echo dus spannend kijken of het deze keer wel klopt
mijn zoon had volgens de chinese geslachtskalender een meisje moeten zijn. bij deze zwangerschap schijnt de tabel te kloppen.. weer een jongen dus.
Het kan natuurlijk ook niet kloppen, aangezien het mannelijk zaad het geslacht bepaalt en de leeftijd van de vrouw er dus niets mee te maken heeft. Dus ik voorspel... dat het ongeveer in de helft van de gevallen klopt.
Dat klinkt net alsof je het verschrikkelijk had gevonden als het een jongetje was geweest Ik kan niet kijken of het klopt, mijn leeftijd staat er niet bij
Als je naar de Chinese geslachtskalender gaat, dan voorspellingen en dan chinese conceptie, kan je daar zelf je leeftijd invullen en de maand van de conceptie en dan geeft die het resultaat. Bij mij klopte die wel en bij andere leden van de familie en op't werk dat ik gedaan heb, klopte die elke keer weer.
Bij mijn eerste zwangerschap klopte ie niet: kalender zei jongen maar is toch echt een meid, en bij deze zwschap moet ik het nog even afwachten.
Bij mij klopt het. Maar heb verschillende op internet gezien, die waren verschillend van elkaar. Dus hangt er ook maar net van af welke chinese kalender je gebruikt, hahha.
bij mij klopte het niet. Volgens de kalender zou ik een meisje krijgen maar het is toch echt een jongen geworden!